Skip to main content

Digi 24 și DigiSport ies pe piața publicității. Posturile RCS și-au luat director de vânzări cu 20 de ani de experiență. Când intră primele reclame

 
Digi 24 și DigiSport ies pe piața publicității. Posturile RCS și-au luat director de vânzări cu 20 de ani de experiență. Când intră primele reclame
Bogdan Lazarescu

EXCLUSIV. Trei canale TV din portofoliul RCS/RDS ies pe piața publicității. Este vorba de postul Digi 24 și de canalele Digi Sport 1 și Digi Sport 2. Director de vânzări TV a fost numit un profesionist cu 20 de ani de experiență în vânzări TV.

Publicitate

Despre cine este vorba și ce experiență are, în continuare:

Director de vânzări al posturilor TV este, din această lună, Bogdan Lăzărescu. El a venit la Digi din poziția de director general al regiei de publicitate Cable Direct, care vindea spațiul publicitar al unor posturi precum AXN, History, UTV, Cartoon Network, Boomerang și TNT (fostul TCM).

Lăzărescu lucrează în publicitatea TV din 1996, iar de-a lungul timpului a lucrat pentru canale precum Antena 1, MTV și Discovery.

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, colaborarea cu agențiile de publicitate urmează să înceapă în două săptămâni, astfel că primele reclame pe canalele Digi se vor vedea în cursul lunii noiembrie.

Mutarea Digi vine la scurt timp după ce RCS a intrat în măsurătorile de audiență și cu posturile Digi Sport 1 și Digi Sport 2, pe lângă Digi 24 (canal prezent deja în măsurători).

Carte de vizită Bogdan Lăzărescu:

2011-2015: Managing Director Cable Direct

2007-2011: co-managing director Cable Direct, alături de Florin Vișenescu

2003-2007: Sales Manager Cable Direct

2001-2003: Director vânzări pentru posturile MCM, apoi MTV

1999-2000: Antena 1

1996-1999: Media Planner la agenția Young&Rubicam

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • RDS este un mamut...e ca si cum ai zice ca Donald Trump are nevoie de bani suplimentari de la banci pentru a-si finanta campania...Zic eu, de ce sa nu avem reclame si la HBO, ce daca platim abonament? Asta face RCS-RDS acum, pentru ca nesimtirea poate sa ia niste cote uriase in Romania, sfidandu-ne si aratand cat de prosti pot fi romanii...Cum sa bagi publicitate cand eu te intretin din banii mei, platindu-ti abonament???Niciunul din cei care ati comentat aici din nefericire nu sunteti constienti de drepturile voastre...OMG!!!!
  • Sincer...ma cam obisnuisem fara reclame la Digi.
    Dar cum aveau nevoie de venituri suplimentare, aveau doua optiuni : sa scumpeasca abonamentele ori sa bage reclame...si au ales varianta cea mai fericita pentru abonati.
    Acum, daca vor avea bani mai multi, poate vor (pre)lua o parte din meciurile de CLeague si ELeague transmise de Dolce Sport.
  • Publicitatea e sufletul afacerii,iar cum din abonamente nu iti ies decat un nr x de bani,pentru alte proiecte(energie de exemplu),iti trebuie bani si orice mizilic conteaza :)
  • Nu, e doar directia normala pentru aceste posturi. Si-au crescut un public mic, dar foarte cautat.
  • asta era singurul lucru care facea sa para profi Digi. Dl.Guran le-a bagat in cap chestia asta, cu siguranta...

Trimite un comentariu