Skip to main content

PREMIERĂ. Poftiți de vă iubiți a bătut Visuri la cheie. Emisiunea de pe Antena 1 a depășit show-ul de pe Pro TV la nivel național și la orașe

 
PREMIERĂ. Poftiți de vă iubiți a bătut Visuri la cheie. Emisiunea de pe Antena 1 a depășit show-ul de pe Pro TV la nivel național și la orașe
Poftiti

AUDIENȚE. Premieră pentru seara de miercuri. Emisiunea Visuri la cheie, de pe Pro TV a fot depășită de Poftiți de vă iubiți, de pe Antena 1.

Poftiți de vă iubiți a fost la prima difuzare miercurea. Până acum, emisiunea produsă de Mona Segall era pe Antena 1 lunea și marțea.

Pe intervalul de intersecție al celor emisiuni, programul de pe Antena 1 a fost pe prima poziție atât la nivelul întregii țări, cât și la orașe. Pe targetul comercial, a fost aproape la egalitate cu Pro TV (Visuri la cheie a avut un plus de doar 6.000 de telespectatori.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele pe intervalul de intersecție Poftiți de vă iubiți - Visuri la cheie (20.30-22.34):

NAȚIONAL. Pe intervalul de intersecție al programelor, Poftiți de vă iubiți a fost urmărit de 1,3 milioane de români în fiecare minut, cu aproape 100.000 peste Visuri la cheie. Aproape un milion de persoane la serialul turcesc de pe Kanal D.

Locurile patru-cinci pentru Antena 3 și România TV.

URBAN. La orașe, Poftiți de vă iubiți a avut o medie de 770.000 de telespectatori pe minut, cu 60.000 mai mulți decât emisiunea prezentată de Dragoș Bucur pe Pro TV.

Pe targetul urban în top cinci a intrat și canalul DigiSport.

COMERCIAL. Diferență foarte mică între Pro TV și Antena 1 pe targetul comercial: doar 6.000 de telespectatori în plus la Visuri la cheie, față de Poftiți de iubiți. Astfel, dacă la Pro TV erau pe acest segment 463.000 de telespectatori, la Antena 1 erau 457.000.

Topul comercial a fost completat de Kanal D, Prima TV și Antena 3.

Audiența posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecție Poftiți de vă iubiți (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.346.000 7.3 15.2
2 Pro TV 1.254.000 6.8 14.2
3 Kanal D 996.000 5.4 11.3
4 Antena 3 430.000 2.3 4.9
5 Romania TV 350.000 1.9 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecție Poftiți de vă iubiți (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 769.000 7.6 15.8
2 Pro TV 711.000 7 14.6
3 Kanal D 583.000 5.8 12
4 Antena 3 276.000 2.7 5.7
5 DigiSport 1 201.000 2 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecție Poftiți de vă iubiți (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 463.000 9.1 21.8
2 Antena 1 457.000 9 21.6
3 Kanal D 200.000 3.9 9.4
4 Prima TV 67.000 1.3 3.1
5 Antena 3 62.000 1.2 2.9

 GALERIE FOTO. Poftiți de vă iubiți

  • Poftiti 9
  • Poftiti 8
  • Poftiti 7
  • Poftiti 6
  • Poftiti 5
  • Poftiti 4
  • Poftiti 3
  • Poftiti 2

 GALERIE FOTO. Visuri la cheie

  • Poftiti 9
  • Poftiti 8
  • Poftiti 7
  • Poftiti 6
  • Poftiti 5
  • Poftiti 4
  • Poftiti 3
  • Poftiti 2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Daca reusesti tu sa obtii dinti mai albi decat ochii din igiena si cu o alimentatie de om al strazii iti recomand sa patentezi procedura si iti garantez un succes mondial.
  • nea Marin e cel mai important pt doamna M :) restul comentariilor rasiste nu isi au locul in commentul de mai sus. Dantura intretinuta e semn de civilizatie nu un lux. Lux e pt cei care nu se spala o viata pe dinti
  • Cu putin noroc Antena batea Pro-ul si pe comercial. Lupta stransa intre cele mai bune televiziuni din Romania!
  • Uita-te la Visuri pe bani! Dupa filmari oamenii platesc si penttu benzina/motorina autocarului sau sa apara la Mamaruta in emisiune si li se taie din plata.
  • Nea Marin nu e "cea mai importanta vedeta" de la A1. Daca el era motivul, toate editiile rupeau audienta. Face un tip de circ la care pare sa placa multora, si la ProTV si la A1.
    Ieri oamenilor li s-a parut mai interesanta familia de tiganusi, cica saraci.
    Eu am apreciat dantura perfect intretinuta a celor doi, iar sora mirelui, desi traia in gara, avea culoarea mai alba decat albul ochilor. Dadeau clasa oricarui televizionist posesor de dinti de 400 ieuro fateta. Am mai apreciat si colectia de adidasi, cred ca nu purtau mai mult de 3 zile din luna aceeasi pereche.
  • pe comercial e lidera foarte rar. cine stie cand mai prinde o seara. totusi se intampla mai des decat in sezoanele trecute.
  • Nea Mărin a luat o bătaie luni de la Pro tv si de la Kanal D de i-au sărit capacele.
    Așa că, poate, mai bine Antenuța și-ar regândi acest tronson orar...nu de alta dar doar comercialul contează și, de obicei, Antenuța este lider pe comercial doar una sau două seri pe săptămînă...în rest Pro tvul. Deci cine ar trebui să se gîndească ptr grila de primăvară pentru intervalul 20:30-23:30 ?
  • hai si joi. Gluma, negluma, Nea Marin e vedeta cea mai importanta a Antenei. Nu m-ar mira ca modificarea sa ramana si pentru primavara urmatoare. Protv trebuie sa isi gandeasca grila de primavara pentru intervalul 20:30-23:30.

Trimite un comentariu