Skip to main content

Starcom a lansat o divizie de performance marketing

 
Starcom a lansat o divizie de performance marketing
alexandra_iavorschi_starcom

Starcom MediaVest Group a lansat divizia de performance marketing, SMG Performance, în cadrul căreia a prezentat și primul SMG Experience Map din România, un consumer journey research pe categoria de smartphone-uri.

"SMG Performance înseamnă strategie și implementare pentru campaniile de media digitale orientate către obținerea unor rezultate specifice, având ca obiectiv o acțiune clară, realizată de un consumator în mediul digital", potrivit unui comunicat de presă al Starcom.

Publicitate

SMG Experience Map reprezintă analiza categoriilor de comportament de cumpărare și traseul acțiunilor unui client de la intenție, căutare de produs, până la achiziție și post-achiziție

La bază, există o configuraţie de research testată şi validată de reţeaua SMG în mai multe ţări, având ca scop principal echilibrarea eforturilor de comunicare prin: identificarea unor profile de cumpărători/ consumatori în funcţie de comportamentul pe care aceştia îl au în raport cu o anumită categorie, maparea poziţionării brandurilor în categorie, identificarea factorilor care influenţează decizia de cumpărare (criterii, bariere, motivaţii, surse de informare), maparea şi cuantificarea paşilor făcuţi în vederea achiziţiei unui produs sau serviciu, precum şi acţiunile aferente fiecărui pas.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu