Skip to main content

TENDINȚE ȘI STRATEGII. New York Times vrea să își dubleze veniturile din digital până în 2020. Un calcul interesant: 12% din cititori aduc 90% din venituri

 
TENDINȚE ȘI STRATEGII. New York Times vrea să își dubleze veniturile din digital până în 2020. Un calcul interesant: 12% din cititori aduc 90% din venituri
NYT

The New York Times vrea să își dubleze veniturile provenite din digital până în 2020. Cifra pe care și-o propune este impresionantă: 800 de milioane de dolari. Ca să reușească vor avea nevoie de o îmbunătățire a serviciilor către cei mai buni clienți cât și de o conversie mai eficientă a numărului de cititori ocazionali în cititori fideli, scrie niemanlab.org într-o amplă analiză.

Publicitate

Planul a fost inclus într-un document intitulat "Memo-ul 2020", un document la care au lucrat Mark Thompson, CEO Times, împreună cu Editorul Dean Baquet, chief revenue officer Meredith Levien și vice președintele executiv pentru produse digitale Kinsey Wilson.

Ce direcție are publisherul american prin Memo-ul 2020?

Times își setează ca obiectiv dublarea veniturilor din digital la 800 milioane de dolari până în 2020. În condițiile în care 12% din cititorii Times livrează 90% din veniturile din digital, editorul Dean Baquet a afirmat:

"Trebuie să ne concentrăm pe cititorii fideli. Ca să ducem la împlinire acest obiectiv trebuie să dublăm numărul de cititori fideli care sunt fundația modelelor noastre de consum și de venituri din publicitate."

Thopmson declară:"Cred că ceea ce s-a întâmplat în ultimele 12 luni este o îmbunătățire a înțelegerii că timpul petrecut de cititori pe zona digitală este o unitate de măsură importantă și că frecvența cu care aceștia revin este un atribut foarte important cât și un element de predicție pentru abonare și fidelizare".

Ca să atingă obiectivul dublării veniturilor din digital Times trebuie să aibe o rată de creștere de 12.5% de acum până în 2020. Foarte important este că această creștere este aplicată doar veniturilor din digital nu veniturilor globale în cazul cărora creșterea stagnează în vecinătatea procentului de 0% de ceva vreme.

Cât de ambițios este acest procent de 12.5%? Destul de ambițios având în vedere că această strategie implică ca Times să își mențină creșterea recentă atât în publicitatea digitală cât și în abonări digitale pentru următorii 5 ani.

În tabelul de mai jos este prezentat progresul important pe care Times l-a obținut în ceea ce privește volumul de vânzări de la introducerea paywall. Aici se poate vedea o creștere de 20% în volumul anual.

NYT

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu