Skip to main content

Implicarea socială din cazul Colectiv, premiată de IAA. Adrian Despot a primit simbolic premiul

 

Publicitate

Solidaritatea față de victimele din tragedia de la Clubul Colectiv și mișcarea socială de implicare civică au fost premiate de International Advertising Association - IAA România, chiar în deschiderea Premiilor de Excelență IAA.  

Primul premiu al serii a fost acordat celor care s-au implicat activ în sprijinirea celor afectați de tragedia de la clubul Colectiv. Trofeul i-a fost înmânat, simbolic, lui Adrian Despot. "Într-adevăr s-a întâmplat o schimbare, ca și colectiv, am renăscut. Din păcate a trebuit să se întâmple o tragedie.Trebuie să vă spun că vă mulțumesc, deși mi-aș dori să nu vă mulțumesc. Mi-aș dori să nu mă aflu astăzi aici", a declarat Despot.

"Untold" festivalul promovat prin campania Pay with blood, a fost desemnat Brandul Anului, iar Răzvan Căpănescu (Leo Burnett) a fost votat Personalitatea Anului. IAA și-a dat singură câteva premii: unul pentru campania împotriva ordonanței anti-rebate și un altul pentru Școala IAA.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, câștigătorii celei de-a șaptea ediție a Premiilor de Excelență IAA:

Categoria "Inovație în comunicare"

  • Julien Ducarroz (Orange)
  • Miruna Macri și Dan Frînculescu (Publicis) pentru proiectul "Steet View Test"
  • Alex Negoescu pentru testul de puritate Aqua Carpatica
  • Sebastian Olaru pentru campania "Pay with Blood", desfășurată la Untold Festival.

Categoria "Doing Good in CSR"

  • Denisa Mihai (Avon România), pentru platforma "Donează cu Avon"

Categoria "Doing Good în Voluntariat"

  • Raluca Feher pentru proiectele "Frontline Club"
  • Lorand Balint (Leo Burnett Group) pentru campania Federației Române de Handbal pentru promovarea acestui sport
  • Liana Buzea pentru proiectul "Plantăm fapte bune"

Categoria "Excelența în Content Creation"

  • Marta Ușurelu și revista Biz
  • Răzvan Căpănescu (Leo Burnett), pentru campania "Vino la vot", desfășurată înainte de alegerile prezidențiale de anul trecut.

Categoria "Ambasador al Industriei de MarCom"

  • Adrian Boțan (McCann Worldgroup) și Mihai Gongu (GMP)

Categoria "Excelența în contribuție la consolidarea industriei de MarCom"

  • Grupul de lucru IAA — Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) care a făcut o amplă campanie pentru eliminarea Ordonanței 25/2013 privind modificarea și completarea Legii audiovizualului nr. 504/2002.

Categoria "Excelența în antreprenoriat în MarCom"

  • Andrei Borțun, fondatorul The Institute, Gala Societății Civile și DIPLOMA

Categoria "Excelența în educație"

  • Andrei Lăscuț și Bogdan Nițu, pentru succesul Școlii IAA
  • Teodora Migdalovici, pentru The Alternative School for Creative Thinking

Premiul pentru întreaga activitate

  • Felix Tătaru (GMP). Tătaru a spus că, începând de anul viitor, va fi Global President IAA.

Premiul "Personalitatea anului", ales prin votul celor prezenți la gală, a fost acordat lui Răzvan Căpănescu.

Ultimul premiu al galei a fost acordat Festivalului Untold, care a fost numit "Brandul anului".

Câștigătorii galei au foști aleși din 60 de nominalizări, ce au fost propuse online, pe site-ul asociației, iar destinația trofeelor a fost decisă de către trei jurii: unul format din membrii board-ului IAA, un altul format din membrii Senatului IAA și un treilea compus din laureații galelor anterioare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu