Skip to main content

AUDIENȚE. Premiera Clipa de fericire vs Te cunosc de undeva, luptă strânsă. Pro TV a avut comercialul și naționalul, iar Antena 1, orașele

 
AUDIENȚE. Premiera Clipa de fericire vs Te cunosc de undeva, luptă strânsă. Pro TV a avut comercialul și naționalul, iar Antena 1, orașele
Amalia Enache, prezentatoarea emisiunii Clipa de fericire

 AUDIENȚE. Luptă strânsă pe intervalul de bătaie dintre premiera emisiunii Clipa de fericire (Pro TV) și Te cunosc de undeva, programată de Antena 1.

Emisiunea cu Amalia Enache de pe Pro TV a fost pe prima poziție la nivel național și pe segmentul comercial. La orașe, primul loc a fost al programului de pe Antena 1. Diferențele nu au fost mari între cele două posturi la nivel urban și pe targetul comercial.

De notat performanța Național TV pe interval: cu filmul Silit să ucidă (Steven Seagal), postul a fost pe locul trei pe targetul comercial și pe poziția a patra la nivel național și la orașe.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele pe intervalul emisiunii Clipa de fericire, care s-a intersectat pe toată durata cu Te cunosc de undeva (20.30-22.25):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, peste 1,5 milioane de români s-au uitat la premiera emisiunii Clipa de fericire în fiecare minut. Pro TV a fost pe prima poziție, la o distanță de 250.000 de telespectatori în fața Antenei 1. Locul trei pentru Kanal D și poziția a patra pentru Național TV.

Vârf național Clipa de fericire: 2.220.000 de telespectatori, la 20.56 (rating 12 și 22% cotă de piață).

URBAN. Locurile au fost inversate la orașe, cu Antena 1 pe primul loc și Pro TV pe poziția secundă, la mică distanță. Te cunosc de undeva a avut o medie de 787.000 de telespectatori, față de 767.000 la emisiunea prezentată de Amalia Enache. Locurile trei patru au fost aceleași ca pe targetul național: Kanal D, urmat de Național TV.

Vârf urban Clipa de fericire: 1.062.000 de telespectatori, la 20.57 (rating 10,5 și 20% cotă de piață).

COMERCIAL. Clipa de fericire a fost peste Te cunosc de undeva pe segmentul comercial, la câteva zeci de mii de telespectatori diferență. Emisiunea de pe Pro TV a numărat peste 400.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. La Antena 1 s-au uitat 350.000 de persoane din acest segment.

Național TV a fost pe locul al treilea pe segmentul comercial, cu 150.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani.

Vârf comercial Clipa de fericire: 506.000 telespectatori, la 21.30 (rating 10 și 23,1% cotă de piață).

Audiența posturilor TV miercuri, 25 noiembrie, pe intervalul Clipa de fericire (20.30 - 22.25), la nivel NAȚIONAL:

 

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.528.000 8.3 16.1
2 Antena 1 1.282.000 7.0 13.5
3 Kanal D 743.000 4.0 7.8
4 National TV 676.000 3.7 7.1
5 Antena 3 456.000 2.5 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV miercuri, 25 noiembrie, pe intervalul Clipa de fericire (20.30 - 22.25), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 787.000 7.8 15.2
2 Pro TV 767.000 7.6 14.8
3 Kanal D 425.000 4.2 8.2
4 National TV 314.000 3.1 6.0
5 Antena 3 302.000 3.0 5.8
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 25 noiembrie, pe intervalul Clipa de fericire (20.30 - 22.25), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 409.000 8.1 18.7
2 Antena 1 349.000 6.9 16.0
3 National TV 151.000 3.0 6.9
4 Kanal D 118.000 2.3 5.4
5 Acasa 64.000 1.3 2.9
 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • O mare dezamagire pentru mine, Clipa De Fericire va fi un esec . Amalia Enache nu imi transmite nimic , ar fi mai bine sa o pastreze doar la stiri . Te cunosc de undeva de pe Antena1 e foarte tare , daca ar emite in format Hd ar fi cu mult peste Protv.
  • stoarcem lacrimi din tristetile oamenilor si ne batem joc de copii chinuiti, scotandu-le carti de poezii, plus alte suprize gaunoase si ieftine, garnisite cu exces de vedete protv. n-am inteles de ce insista amalia enache peste tot ca face jurnalism in emisiunea aia. face jurnalism exact cat a facut si andreea marin, adica deloc.
  • bravo pro, saptamana viitoare sigur il pune pe Bendeac sa concureze cu emisiunea Clipa de fericire ca asa e la romani... macar daca vroiau sa vada puterea emisiunii nu ar fi facut mutarea asta, garantat saptamana viitoare va avea rating dublu pentru ca cei care s-au uitat la T.C.D.U. vor avea curiozitatea sa urmareasca C.D.F., veti vedea saptamana viitoare si mai vorbim atunci...
  • Eu as fi ales formatul asta pentru Acasa Tv. Cred ca ar fi fost impulsul de care Acasa avea nevoie sa se ridice la standardele de acum ceva timp. Cred ca emisiunea va mai supravietui maxim 3 editii. Oricum, consider ca difuzarea Te cunosc de undeva a fost o miscare penibila, disperata din partea Antenei 1.
  • Este o emisiune de mare calitate, comparata cu restul mizeriilor care sunt acum la televizor! Amalia are o naturalete deosebita. Este potrivita pentru o zi de sambata, cum era pe vremuri Surprize... sunt convins ca va creste la urmatoarele editii!
  • @marian, Premiera a obtinut aproape 19% market share pe targetul comercial, iar media ProTV in octombrie a fost de 25.3% in Prime Time . Audientele sunt mult sub media postului pe acel interval orar si foarte probabil la urmatoarele editii audientele vor scadea. Emisiunea nu e rea, dar nu e potrivita pentru grila ProTV!
  • Colaborarea ProTV cu constantin entertainment trebuie intrerupta urgent! Constantin a produs 3 show-uri toate cu audiente mult sub media ProTV pe acel interval. Doar 19% market share pe targetul comercial la premiera e foarte slab pentru ProTV! Media ProTV in luna octombrie, in Prime Time a fost de 25.3% market share pe targetul comercial.
  • Emisiunea a fost foarte buna, insa cred ca greseala a fost a Pro-ului fiindca a comandat un astfel de produs. Mai ales dupa esecul emisiunii similare de pe Antena. E genul de productie care nu atrage barbatii mai deloc. Si e greu sa faci peste 10 rating doar cu femei emotionabile.
  • MAI EXPERTULE UNDE VEZI TU UN ESEC A AVUT AUDIENTA FOARTE BUNA ASA CA NU MAI VEDEA PA PESTE TOT ESECURI , TE ROG FRUMOS MAI TREBUIE SI CATE O EMISIUNE DIN ACESTEA NU TE MAI LUA DUPA MILE SLUGA LUI FELIX
  • M-am bucurat cand ProTV a renuntat la Dansez pentru tine, dar acum cu acest show s-a reintors la epoca emisiunilor cu povesti lacrimogene. Acest gen de emisiuni sunt potrivite la antenuta 1, kanal d sau tvr, nu la ProTV! Am sperat ca Te cunosc va spulbera Clipa de fericire, iar ProTV va fi obligat sa renunte la show dupa prima editie, dar mai avem de asteptat! Inca de la prima stire despre acest show am spus ca publicul ProTV nu gusta acest gen de emisiuni, dar cei din management n-au vrut sa asculte! Inca un mare esec constantin entertainment!

Trimite un comentariu