Skip to main content

AUDIENȚE. Șerifi de România, debut pe locul trei pe național și la orașe. Locul doi pe comercial pentru emisiunea prezentată de Dan Negru la Antena 1

 

Prima ediție a emisiunii Șerifi de România, de pe Antena 1, a plasat postul pe locul trei la nivel național și la orașe. Un loc mai bun pentru programul prezentat de Dan Negru pe targetul comercial: poziția a doua.

Luptă strânsă pe intervalul Șerifi de România (20.30-23.40) între Pro TV și Kanal D. Diferența între cele două posturi a fost foarte mică: la nivel național, a avut un plus mic Pro TV (16.000 de telespectatori în fața turcilor). La orașe, Kanal D a fost peste, la diferență mică: 12.000 de telespectatori în fața Pro TV. Pe ambele targeturi, Antena 1 a fost pe locul al treilea.

Pe targetul comercial 18-49 situația a fost cu totul alte: audiența Pro TV a fost de peste două ori mai mare decât a turcilor, iar Kanal D a fost pe locul al treilea. Șerifii au fost pe doi.

Publicitate

Șerifi de România, emisiunea realizată după un format local, a fost difuzată în intervalul 20.30-23.40. Pe acest segment orar, Pro TV a avut pe post MasterChef și Las Fierbinți, iar Kanal D a avut în program serialul turcesc Furtună pe Bosfor, urmat de WowBiz.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele pe intervalul primei ediții a emisiunii Șerifi de România (20.30-23.40):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, la Șerifi de România s-au uitat, în medie, 765.000 de români. Antena 1 a fost pe locul trei pe interval, după Pro TV și Kanal D, posturi cu audiență foarte apropiată: 1,075 milioane la Pro TV și 1,06 la Kanal D.

URBAN. Locul trei pentru emisiunea prezentată de Dan Negru și la orașe, cu o medie de până în 500.000 de telespectatori pe intervalul de difuzare. Și în mediul urban, diferența între Pro TV și Kanal D a fost mică, dar de data aceasta în favoarea turcilor: 616.000 de telespectatori pentru Kanal D și 604.000 pentru Pro TV.

COMERCIAL. Șerifii au stat mai bine pe publicul între 18 și 49 de ani. Pe acest target, emisiunea de pe Antena 1 a fost pe locul doi, cu o medie de 283.000 de telespectatori. A fost după Pro TV, care număra 426.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani.

Scorul strâns dintre Pro TV și Kanal D nu s-a regăsit și pe acest segment, unde postul turcilor de la Dogan a fost mult în urmă: 426.000 media Pro TV, față de 187.000 la Kanal D.

Audiența posturilor TV de luni, 9 noiembrie, pe intervalul Șerifi de România (20.30 - 23.40), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.075.00 5.8 13.7
2 Kanal D 1.059.000 5.7 13.5
3 Antena 1 765.000 4.2 9.8
4 Antena 3 570.000 3.1 7.3
5 TVR 1 378.000 2.1 4.8
6 Romania TV 360.000 2.0 4.6
7 Acasa 255.000 1.4 3.3
8 National TV 244.000 1.3 3.1
9 Prima TV 240.000 1.3 3.1
10 Pro Cinema 197.000 1.1 2.5
11 B1TV 163.000 0.9 2.1
12 Antena Stars 161.000 0.9 2.1
13 Realitatea TV 150.000 0.8 1.9
14 DigiSport 1 125.000 0.7 1.6
15 ETNO 112.000 0.6 1.4
16 Digi 24 96.000 0.5 1.2
17 Disney 86.000 0.5 1.1
18 TVR 2 67.000 0.4 0.9
19 Sport.ro 62.000 0.3 0.8
20 Cartoon Network 56.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV de luni, 9 noiembrie, pe intervalul Șerifi de România (20.30 - 23.40), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 616.000 6.1 13.9
2 Pro TV 604.000 6.0 13.6
3 Antena 1 471.000 4.7 10.6
4 Antena 3 354.000 3.5 8.0
5 Romania TV 197.000 2.0 4.4
6 Acasa 157.000 1.6 3.5
7 Prima TV 147.000 1.5 3.3
8 National TV 145.000 1.4 3.3
9 Pro Cinema 119.000 1.2 2.7
10 TVR 1 116.000 1.2 2.6
11 DigiSport 1 113.000 1.1 2.5
12 Realitatea TV 90.000 0.9 2.0
13 B1TV 80.000 0.8 1.8
14 Digi 24 77.000 0.8 1.7
15 Antena Stars 76.000 0.8 1.7
16 Cartoon Network 37.000 0.4 0.8
17 ETNO 37.000 0.4 0.8
18 AXN 37.000 0.4 0.8
19 Disney Junior 36.000 0.4 0.8
20 Disney 36.000 0.4 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de luni, 9 noiembrie, pe intervalul Șerifi de România (20.30 - 23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 426.000 8.5 22.3
2 Antena 1 283.000 5.6 14.8
3 Kanal D 187.000 3.7 9.8
4 Acasa 84.000 1.7 4.4
5 Antena 3 77.000 1.5 4.0
6 Prima TV 76.000 1.5 4.0
7 Romania TV 54.000 1.1 2.9
8 Pro Cinema 54.000 1.1 2.8
9 National TV 49.000 1.0 2.6
10 TVR 1 30.000 0.6 1.6
11 Realitatea TV 29.000 0.6 1.5
12 DigiSport 1 27.000 0.6 1.4
13 Digi 24 26.000 0.5 1.4
14 Antena Stars 21.000 0.4 1.1
15 AXN 20.000 0.4 1.0
16 B1TV 19.000 0.4 1.0
17 History Channel 18.000 0.4 0.9
18 Disney Junior 16.000 0.3 0.9
19 Euforia 15.000 0.3 0.8
20 Disney 14.000 0.3 0.7

GALERIE FOTO. Șerifi de România

[gallery]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Daca madam patroana s-ar pricepe la ceva ar face audienta si profit mare cu ce buget le-a lasat tati. Asa baga milioane in Negru, Augusta si Mona si ii omoara Kanal cu un serial ieftin.
  • Desi a avut si cateva momente bune sau amuzante, in general e plictiseala si e foarte prost gandita si editata. Cica "vedetele" au stat 2 zile in padure si cica s-au spalat intr-un lac. Insa dupa 48h nimeni nu avea nici un fir de barba si nici macar doua fire crescute in cap. Erau toti machiati si proaspeti. Cica nu aveau decat 3 chibrituri pentru focul de noapte dar se fuma tot timpul trabuc.
    Apoi le-au "confiscat" toate accesoriile, de la lanturi de la gat, cercei pana la inele etc. In restul emisiunii concurentii au reaparut cu lanturi la gat, cercei etc.
    Emisiunea nu are reguli, se fac echipe care sunt apoi recombinate desi recombinarile nu au sens intre necunoscuti in primul episod.
    Cei doi soldati care "antreneaza" vedetele sunt isterici insa sunt falsi si nimeni nu intelege ce urla, inclusiv concurentii care tot intreaba ce au zis; unul dintre soldatei incearca sa se combine cu Tonciu :)) Si din reclama la episodul urmator vad ca duelul consta in a se tavali in noroi. Hai sa vedem cum opera originala A1 pica pe locul 4.
  • Nu pot să spun că nu mă bucur. Nu-l suport pe Negru. Am schimbat de pe Masterchef într-o pauză, dar am preferat să mă întorc la reclame decât să văd vedetuţele obosite ale Antenei.
  • Turcalaii n-o sa fie niciodata pe primul loc la "Comercial"

    Emisiunea de pe Antena1: jalnica! Mai bine cumparau de aia 10.000E (premiu pt vedeta castigatoare) filme 2015
  • wow. pana la 23:40 intr-o zi de luni? de ce nu pana a doua zi dimineata? nu am vazut emisiunea, dar cifrele sunt foarte slabe.

Trimite un comentariu