Skip to main content

Campanie Strongbow pe Instagram: în căutarea Mr. Applehead

 
Campanie Strongbow pe Instagram: în căutarea Mr. Applehead

Ogilvy & Mather lansează pagina oficială de Instagram Strongbow România cu un concurs ce vizează utilizatorii de Instagram. Campania urmărește promovarea ingredientului principal al acestei băuturi, mărul. 

Publicitate

Pe pagina de Instagram a Strongbow (accesată de pe mobil), consumatorii îl pot găsi și însoți pe Mr. Applehead în întreg procesul de fabricație al cidrului de mere. Campania se va încheia pe 15 decembrie. 

Alexandra Caciur, digital strategist la Ogilvy One: „Acum ceva vreme, Strongbow se afla într-un moment în care își atinsese obiectivele de awareness, însă nu toată lumea înțelegea exact din ce este făcut cidrul. Activarea propusă de noi a avut de la început menirea de a le spune tuturor ceva simplu, faptul că Strongbow este o băutură obținută din mere. Iar felul în care această informație, aparent banală, a ajuns către consumatori, este dictat chiar de targetul pe care îl avem și pe care îl cunoaștem foarte bine (colegii mei din echipa de digital sunt ei înșiși în target). Am ales Instagramul pentru că știm că vorbim cu early adopters și că prindem un val de creștere, am creat o călătorie surprinzătoare utilizând toate funcțiile native pe care ni le oferă Instagram-ul (tag, like, comment), am ales să ilustrăm episoadele cu Saddo și am produs niște premii #urbanbynature. De asemenea, avem un plan de promovare foarte bine pus la punct și iată, la numai o săptămână după lansare, rezultatele încep să arate foarte frumos versus KPIs.” 

PREMII. La finalul aventurii urbane, participanții pot câștiga: cidru Strongbow, set de pahare Strongbow, perechi de căști, longboard-uri, tricouri și rucsaci cu ilustrație semnată de ilustratorul român Saddo și personalizate de Asphalt Freaks și un aparat foto Mirrorless OMD Olympus E-M10, oferite prin tragere la sorți la finalul campaniei.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu