Skip to main content

Câștigătorii invitațiilor la conferința Discovery Media Publicitatea TV în Era Curiozității

 

 

Publicitate

 

Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului
Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului

 

 

UPDATE 2. Concursul s-a încheiat. Zece cititori Paginademedia.ro au câștigat invitații la conferința Discovery Media Publicitatea TV în Era Curiozității, care va avea loc mâine, un eveniment cu vorbitori internaționali de la Discovery Channel, Eurosport și Fox Channels.

Lista câștigătorilor, trași la sorți dintre comentatorii articolului:

  1. Valentin – marketing
  2. Dana – publicitate
  3. Sorin – presa
  4. Cristina – marketing
  5. Anca – marketing si comunicare, segment telecom
  6. Cosmina Notita – sales, advertising
  7. Madalina – marketing, clinica de Nutritie Kilostop
  8. Claudia – Televiziune, media planning
  9. Iulian Andrei – Rol.ro
  10. Mihai – agentie de publicitate

UPDATE. Pe lângă cele cinci invitații pentru cititorii Paginademedia.ro, Discovery Media pune la dispoziție încă cinci locuri pentru evenimentul Publicitatea TV în Era curiozității.

Paginademedia.ro și Discovery Media oferă cititorilor cinci invitații la evenimentul Publicitatea TV în era curiozității, care va avea loc săptămâna viitoare, cu vorbitori internaționali de la Discovery Channel, Eurosport și Fox Channels.

Cum monetizăm într-o manieră eficientă conținutul premium? Cum pot brandurile să rămână relevante într-o piață saturată de informații? Care sunt argumentele care determină agenția de media să propună, iar clientul să cumpere? Sunt doar câteva din întrebările puse în discuție la evenimentul Publicitatea TV în Era curiozității, organizat de Discovery Media pe 25 noiembrie, cu participarea mai multor speakeri internaționali. Discovery Media este casa de vanzari din Romania, care gestioneaza publicitatea pentru canalele Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, National Geographic, Nat Geo Wild.

Cinci invitații pot fi câștigate de cititorii Paginademedia.ro.

Mecanismul este simplu: postați un comentariu la acest articol, în care precizați domeniul în care lucrați: televiziune, agenții de publicitate, marketing, clienți etc.

Luni după-amiază, vor fi trași la sorți cei cinci câștigători.

Câteva detalii despre eveniment:

Invitata specială a evenimentului este Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului. Evenimentul se deschide cu studiul Era Curiozității, prezentat de Tanya Adlam, VP Research, Insights and Innovation, Discovery Networks CEEMEA. Cercetarea a urmărit obiceiurile de consum de conținut ale telespectatorilor din șapte țări, printre care și România.

Programul evenimentului:

9:30-10:00 – Concluziile studiului „Era Curiozității” – Tanya Adlam, VP Research, Insights and Innovation, Discovery Networks CEEMEA

10:00-10:30 – Invitat special: Emilie Wapnick, scriitoare, coach, artist, speaker TED

10:45-12:00 – Valoarea de brand în „Era curiozității”

După ce a traversat numeroase stadii de-a lungul vremii, în prezent, informația nu mai este exclusivă sau copleșitoare. Trăim într-o Eră a Curiozității, în care cunoașterea este sinonimă cu divertismentul, iar această epocă generează o nouă realitate la care trebuie să ne adaptăm. Aducem împreună branduri de canale TV factuale, alături de clienți de publicitate, pentru a afla cum își regândesc strategiile pentru a ajunge la telespectatorii și consumatorii moderni, acești cetățeni ai Erei Curiozității.

Paneliști:

  • Paul Welling, SVP Head of Channels Discovery Networks CEEMEA
  • Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy FOX International Channels
  • Arnaud Simon, SVP, Content and Production Eurosport
  • Roxana Grigorean, PR Manager Samsung Romania
  • Bogdan Bucurei, Marketing Director UPC Romania

12:15-13:30 Monetizarea curiozității

Piața de publicitate este supraîncărcată de oferte și informații. Aducem laolaltă reprezentanții Discovery și Fox International Channels, alături de agenții de media buying, pentru a stârni o dezbatere despre relevanță, eficiență și noile instrumente menite să atragă atenția clienților. Ne dorim să aflăm cum putem colabora mai bine pentru a ridica standardele pieței, a aduce valoare reală clienților, a seta corect așteptarile și a schimba percepții.

Paneliști:

  • Victoria Davies, VP, Country Manager Discovery SEE
  • Marcin Lukasiewicz, Ad Sales Director CEE FOX International Channels
  • Maria Tudor, Managing Director Zenith Romania
  • Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director Starcom MediaVest
  • Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice

Nu uitați: postați un comentariu la acest articol în care precizați domeniul în care lucrați și câstigați una din cele cinci invitații la eveniment.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu