Skip to main content

DERAPAJ. Ceara din urechi, varianta Wow Biz cu Anca de la Strehaia. Emisiunea, plină de reclame. Lista clienților

 

Publicitate

Motto: „Ce fel de continut media, ce fel de atitudini si limbaj sustinem cu bugetele noastre? Fiecare în parte, am putea să avem o atitudine responsabilă în ceea ce privește emisiunile și orice alt tip de conținut media cu care ne asociem." Mihai Bârsan, președinte IAA, către publicitari, luni.

Marți, ceara se întoarce. Dacă acum aproape trei ani Acces Direct prezenta rezultatul igienei din urechile Ioanei Tufaru, cât tot ecranul, o altă emisiune tabloidă, WowBiz, a mărit miza marți seară, adaptând-o la serialul de șatră, cu Anca de la Strehaia. Ca și acum trei ani, rezultatul igienei (acum mult mai impresionant, grație unei alte terapii, mai avansată decât clasicul bețigaș) a fost arătat în toată ...splendoarea.

Zeci de reclame au fost difuzate în emisiune (unele de la mari clienți), multe în ton cu "reportajul" și cu programul în general: parte din spoturi erau pentru medicamente împotriva tulburărilor digestive, de combătut greața, de dureri de cap, pentru calmarea nervilor sau care previn infarcturile.

Ce s-a întâmplat în emisiunea tabloidă de marți, 17 noiembrie, dar și care au fost clienții care au avut reclamă în emisiunea cu Anca de la Strehaia, în continuare:

"E o terapie naturală care n-o să pățești nimic", a asigurat-o "Doamna Margareta" pe Anca de la Strehaia (fosta soție a lui Leo), într-un reportaj la un salon de cosmetică, unde era supusă diverselor intervenții sub "ochii" camerei de filmat. "Doamna Margareta îți propune să îți cureți și să îți desfunzi urechile", a asigurat-o și reporterul Kanal D. "Îți pune ceva la ureche, îți dă foc și se topește tot ce e înăuntru."  

Procedura a fost filmată în detaliu. La fel, într-un cadru care a umplut ecranul, rezultatul operațiunii, astfel încât telespectatorii s-au putut bucura de o imagine completă a efectului terapiei naturale. "Nu vreau să o mai văd e cât un vierme", a exclamat pacienta, uimită la rândul ei de rezultat.

O emisiune plină de reclamă până peste urechi. Mare grijă la tulburările digestive

Cine și-a făcut publicitate în emisiune? Din zecile de reclame date de WowBiz în ediția cu ceara, multe vizau branduri din categoria pharma, din toată gama de afecțiuni posibile ale publicului telespectator.

Pentru combaterea tulburărilor digestive sau a grețurilor au fost prezente în calup patru mărci: Colebil, Espumisan, MezymForte și Linex. Pentru cei mai agitați a fost Nervocalmin. Pentru durerile de cap și de tot felul și-au făcut reclamă Nurofen, No Spa și clasicul Antinevralgic. Iar pentru cei slabi de inimă a fost în pauzele publicitare și Aspenter.

Într-o perioadă în care încărcarea stațiilor cu reclame este maximă, și ediția WowBiz de aseară a numărat zeci de spoturi. Pe lângă mărcile de medicamente în lista clienților se regăsesc și branduri din rândul marilor advertiseri, precum Coca Cola, McDonald’s, Orbit, Engie, NN Asigurări de viață, Western Union, Duracell și Orange.

Brandurile care au avut reclamă în ediția WowBiz cu noul episod ceara din urechi:

  Brand   Advertiser (Companie)  
1 7 Days Chipita
2 Almette Hochland
3 Amigo Strauss
4 Antinevralgic Zentiva
5 ArtroFlex Terapia
6 Aspenter Terapia
7 AXN Sony Europe
8 Baneocin Sandoz
9 Bixtonim Biofarm
10 Bucegi Conserve Scandia Sibiu
11 Catena Catena
12 Citroen Citroen Romania
13 Coca-Cola Coca Cola HBC
14 Colebil Biofarm
15 Colgate Colgate Palmolive
16 Coseli Coseli
17 Covalact Covalact
18 Domestos Unilever
19 Duracell Procter & Gamble
20 Engie GDF Suez
21 Espumisan Berlin Chemie
22 Fairy Procter&Gamble
23 Farmaciile Dona Siepcofar
24 Fixodent Procter&Gamble
25 Haribo De Silva
26 Head&Shoulders Procter&Gamble
27 Ibusinus Solacium Pharma
28 Lacalut Zdrovit Romania
29 Linex Sandoz Pharma
30 Maggi Nestle
31 Magne B6 Sanofi Aventis
32 Maretti Ficosota Sindez
33 McDonald's McDonald's
34 Merci De Silva
35 Mezym Forte Berlin Chemie
36 Milde Ficosota Sintez
37 Mr Muscle Johnson Wax
38 Nervocalmin Biofarm
39 Nivea Beiersdorf
40 NN Asigurari de Viata NN Asigurari de Viata
41 No Spa Sanofi Aventis
42 Nurofen Reckitt Benckiser
43 Oly-Nal Johnson&Johnson
44 Olynth Pfizer
45 Orange Orange Romania
46 Orbit Wrigley
47 ParaSinus Europharm
48 Prostamol Berlin Chemie
49 Pur Henkel
50 Savex Ficosota
51 Silan Henkel
52 Skittles Wrigley
53 Strepsils Reckitt Benckiser
54 Tedi Tymbark
55 Theraflu Novartis
56 Toffifee De Silva
57 Twix Mars Romania
58 Urinal Walmark
59 Western Union Western Union

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu acceptati ca poporul e idiot? Ca e plin de cretini care se uita la cretinismele astea? Ce vina are wow biz, ce vina au firmele alea ca faca reclama acolo? E data lista de parca ar fi lista rusinii... scrie mai degraba un articol despre cat de idioti pot fi idiotii care urmaresc emisiunea aia, ai tupeu sa te legi de "popor", de "alegatori"?? Hai, Petrisor, sa te vad!
  • emisiuni pentru pitecantropi. produse tot pentru ei. la asa public, asa realizatori si asa branduri. unii vand apa colorata si indulcita pe post de fericire, altii leacuri universale, e bine ca cineva ii contabilizeaza ca altfel unele produse mai puteau scapa in cosul meu. o sa am mai mare grija de acum. oricum , ideea e sa nu cumperi produsele la care se face reclama, deoarece platesti in plus si banii cu care te prostesc prin cheltuielile de difuzare.
    dar cati stiu asta. v-o spune unul cu state vechi in industria publicitara.
  • Eu dau mail la Sony Europe si Heinken sa le explic ce se intampla cu imaginea lor in Romania. Cine ce alti clienti acopera?

    Eu propun sa dam macar zece mailuri pe client cu subiectul "reputation management crisis in Romania". Sau poate are cineva un subiect mai bun. Spor la curatenie.
  • 59 de reclame ?!?!
    In cat timp? 2 ore?
    Trebuie sa fii dus cu mintea la plimbare ca sa poti sa stai in fata televizorului la asemenea mizerii 2 ore. Asa se explica de ce Kanal D are cota mare pe National (locul 2-3) si mica pe Comercial (locul 5-10). Banuiesc ca si minutul de reclama este mai ieftin pe Kanal.

Trimite un comentariu