Skip to main content

CONCURS RADIO. O firmă deţinută de Ioana Voloacă vrea un radio cultural în capitală. Bogdan Strătulă, implicat în proiect

 
mic-radio - debanat
mic-radio - debanat

Prima zi a concursului radio s-a încheiat cu prezentarea un proiect de radio cultural. Este vorba de radio Art7 ce vizează o licenţă pentru Bucureşti. Brandstorming Services este societatea care a făcut solicitarea, fiind deţinută de Ioana Voloacă (90%) şi Ştefan Voloacă (10%).

Publicitate

Proiectul Art7 a fost prezentat membrilor Consiliului Naţional al Audiovizualului de către Ioana Voloacă, Bogdan Strătulă, cu o lungă experienţă în radio, Dan Pleşa, director editoral, şi Maurice Munteanu, fashion editor. Strătulă a intrat în radio în anii 90, la UNIFAN, a urmat Pro FM, până în 2003, iar în 2009 a ajuns manager la Radio ZU şi ulterior Channel Manager la Antena 1.

„Vreau să vă asigur că va fi un proiect curat. E un pariu cu mine. Vrem să câştigăm pentru generaţia care vine”, le-a spus Ioana Voloacă membrilor CNA.

Pe de altă parte, Bogdan Strătulă a declarat: „De multe ori uităm că la radio e nevoie de oameni de radio, eu sunt garanţia că acest radio va suna ca un radio şi nu ca un ziar sau ca o televiziune sau ca alt mijloc media. În general, oamenilor nu le este frică de cultură, există o frică că nu atrage bani din advertising. Bani sunt, radioul poate fi finanţat."

Despre proiect:

Publicul vizat: segment ţintă principal: 18 - 45, educaţie şi venituri medii/înalte. Studenţi, antreprenori, artişti, muzicieni, jurnalişti, profesionişti creativi, persoane cu înclinaţii artistice, galerişti. Conectaţi din toate punctele de vedere, acasă, birou, ateliere, maşină. Curioşi, deschişi, interesaţi de artă şi cultură, preocupaţi de calitatea vieţii lor şi a mărcilor cu care se asociază. Citesc, ascultă muzică, merg la cinema şi muzee, teatru, spectacole, concerte, frecventează spaţii culturale, galerii şi festivaluri de artă. călătoresc, sunt interesaţi de artă, fashion şi design, conectaţi la viaţa culturală a oraşului.

Buget: Dacă societatea va primi licenţa audiovizuală, postul de radio va avea în primul an o investiţie de 35.000 de euro pentru echipamente.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus