Skip to main content

CONCURS RADIO. O firmă deținută de Ioana Voloacă vrea un radio cultural în capitală. Bogdan Strătulă, implicat în proiect

 
CONCURS RADIO. O firmă deținută de Ioana Voloacă vrea un radio cultural în capitală. Bogdan Strătulă, implicat în proiect
mic-radio - debanat

Prima zi a concursului radio s-a încheiat cu prezentarea un proiect de radio cultural. Este vorba de radio Art7 ce vizează o licență pentru București. Brandstorming Services este societatea care a făcut solicitarea, fiind deținută de Ioana Voloacă (90%) și Ștefan Voloacă (10%). 

Publicitate

Proiectul Art7 a fost prezentat membrilor Consiliului Național al Audiovizualului de către Ioana Voloacă, Bogdan Strătulă, cu o lungă experiență în radio, Dan Pleşa, director editoral, şi Maurice Munteanu, fashion editor. Strătulă a intrat în radio în anii 90, la UNIFAN, a urmat Pro FM, până în 2003, iar în 2009 a ajuns manager la Radio ZU și ulterior Channel Manager la Antena 1. 

„Vreau să vă asigur că va fi un proiect curat. E un pariu cu mine. Vrem să câştigăm pentru generaţia care vine”, le-a spus Ioana Voloacă membrilor CNA. 

Pe de altă parte, Bogdan Strătulă a declarat: „De multe ori uităm că la radio e nevoie de oameni de radio, eu sunt garanţia că acest radio va suna ca un radio şi nu ca un ziar sau ca o televiziune sau ca alt mijloc media. În general, oamenilor nu le este frică de cultură, există o frică că nu atrage bani din advertising. Bani sunt, radioul poate fi finanţat."

Despre proiect:

Publicul vizat: segment țintă principal: 18 - 45, educație și venituri medii/înalte. Studenți, antreprenori, artiști, muzicieni, jurnaliști, profesioniști creativi, persoane cu înclinații artistice, galeriști. Conectați din toate punctele de vedere, acasă, birou, ateliere, mașină. Curioși, deschiși, interesați de artă și cultură, preocupați de calitatea vieții lor și a mărcilor cu care se asociază. Citesc, ascultă muzică, merg la cinema și muzee, teatru, spectacole, concerte, frecventează spații culturale, galerii și festivaluri de artă. călătoresc, sunt interesați de artă, fashion și design, conectați la viața culturală a orașului.

Buget: Dacă societatea va primi licența audiovizuală, postul de radio va avea în primul an o investiție de 35.000 de euro pentru echipamente. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu