Skip to main content

Conferință Discovery Media: Publicitatea TV în Era curiozității. Despre tendințele consumului TV, cu vorbitori internaționali, de la Discovery, Eurosport și Fox Channels

 

 

Publicitate

Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului
Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului

PARTENERIAT. Cum monetizăm într-o manieră eficientă conținutul premium? Cum pot brandurile să rămână relevante într-o piață saturată de informații? Care sunt argumentele care determină agenția de media să propună, iar clientul să cumpere?

Sunt doar câteva din întrebările puse în discuție la evenimentul Publicitatea TV în Era curiozității, organizat de Discovery Media pe 25 noiembrie, cu participarea mai multor speakeri internaționali. Discovery Media este casa de vanzari din Romania, care gestioneaza publicitatea pentru canalele Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, National Geographic, Nat Geo Wild

Invitata specială a evenimentului este Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului.

Evenimentul se deschide cu studiul Era Curiozității, prezentat de Tanya Adlam, VP Research, Insights and Innovation, Discovery Networks CEEMEA. Cercetarea a urmărit obiceiurile de consum de conținut ale telespectatorilor din șapte țări, printre care și România.

Detalii despre programul evenimentului și despre vorbitori, în continuare:

9:30-10:00 – Concluziile studiului „Era Curiozității” – Tanya Adlam, VP Research, Insights and Innovation, Discovery Networks CEEMEA

10:00-10:30 – Invitat special: Emilie Wapnick, scriitoare, coach, artist, speaker TED

10:45-12:00 – Valoarea de brand în „Era curiozității”

După ce a traversat numeroase stadii de-a lungul vremii, în prezent, informația nu mai este exclusivă sau copleșitoare. Trăim într-o Eră a Curiozității, în care cunoașterea este sinonimă cu divertismentul, iar această epocă generează o nouă realitate la care trebuie să ne adaptăm. Aducem împreună branduri de canale TV factuale, alături de clienți de publicitate, pentru a afla cum își regândesc strategiile pentru a ajunge la telespectatorii și consumatorii moderni, acești cetățeni ai Erei Curiozității.

Paneliști:

  • Paul Welling, SVP Head of Channels Discovery Networks CEEMEA
  • Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy FOX International Channels
  • Arnaud Simon, SVP, Content and Production Eurosport
  • Roxana Grigorean, PR Manager Samsung Romania
  • Bogdan Bucurei, Marketing Director UPC Romania

12:15-13:30 Monetizarea curiozității

Piața de publicitate este supraîncărcată de oferte și informații. Aducem laolaltă reprezentanții Discovery și Fox International Channels, alături de agenții de media buying, pentru a stârni o dezbatere despre relevanță, eficiență și noile instrumente menite să atragă atenția clienților. Ne dorim să aflăm cum putem colabora mai bine pentru a ridica standardele pieței, a aduce valoare reală clienților, a seta corect așteptarile și a schimba percepții.

Paneliști:

  • Victoria Davies, VP, Country Manager Discovery SEE
  • Marcin Lukasiewicz, Ad Sales Director CEE FOX International Channels
  • Maria Tudor, Managing Director Zenith Romania
  • Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director Starcom MediaVest
  • Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice

Vorbitorii internaționali:

Emilie Wapnick, scriitoare, coach, speaker TED

Emilie Wapnick este vorbitor, coach de carieră, blogger și lider de comunitate. Este Fondator și Creative Director în cadrul Puttylike.com, o comunitate prin care ajută persoane multipotențiale să-și integreze toate zonele de interes, pentru a-și construi o viață personală și profesională dinamică, împlinită, prolifică. Pentru că nu a reușit să se rezume doar la un domeniu de activitate, Emilie a făcut studii de muzică, artă, producție de film și drept, absolvind în 2011 Facultatea de Drept, din cadrul Universității McGill.

Emilie este vorbitor în cadrul întâlnirilor TEDx. Publicaţii precum Fast Company, The Financial Times, The Huffington Post și Lifehacker au publicat articole despre Emilie. Cea mai recentă prezentare a sa în cadrul TEDx, Why Some of Us Don't Have One True Calling (De ce unii dintre noi nu au o vocație unică), a fost redată pe TED.com, unde a avut 1,4 milioane de vizualizări și a fost tradusă în zece limbi.

Paul Welling, Senior Vice President, Head of Channels, Discovery Networks CEEMEA

Paul este Senior Vice President, Head of Channels pentru Discovery Networks în Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications. Echipa din regiunea CEEMEA gestionează distribuţia a 18 branduri din portofoliul Discovery, inclusiv Eurosport, în 109 de ţări.

Paul este responsabil pentru dezvoltarea strategică şi creşterea brandurilor Discovery în pieţe precum Rusia, Ucraina, Germania, Polonia, România, Africa de Sud, Turcia şi Orientul Mijlociu. El supervizează activitatea departamentelor de programe, marketing, on-air şi PR pentru toate canalele, din întreaga regiune.

În ultimii 15 ani, Paul a ocupat numeroase funcţii în echipa Discovery, printre care VP, Head of Lifestyle & Entertainment, Discovery Networks pentru Marea Britanie, fiind responsabil de gestionarea portofoliului lifestyle al Discovery şi de lansarea canalului DMAX. De asemenea, Paul a ocupat poziţia de VP & Channel Director pentru Discovery Real Time şi Director of On Air Presentation & Promotions, Discovery Networks.

Anterior, Paul a lucrat în departamentul de vânzări de publicitate al canalului britanic ITV din Scoţia de Nord şi a gestionat campania de rebranding a canalului Bravo TV din Marea Britanie. Paul a absolvit Facultatea de Management Imobiliar, din cadrul Universităţii East London, şi are o diplomă de specializare ca topograf expert, acreditat de Institutul Regal de Topografie din Marea Britanie.

Victoria Davies, VP, Country Manager Discovery Europa de Sud-Est

Victoria Davies coordonează operațiunile Discovery Networks pe 10 piețe, printre care România, Bulgaria, Serbia, Croația și Slovenia, incluzând activitatea birourilor locale din București și Sofia.

De asemenea, Davies supervizează distribuția regională a canalelor din portofoliul companiei și vânzările de publicitate, precum și performanțele unui portofoliu integrat, ce include 15 televiziuni ce oferă conținut de non-ficțiune, între care Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Xtra și Eurosport (ca urmare a preluării de către Discovery a controlului integral al Eurosport în iulie 2015).

Până în aprilie 2014, când a fost numită Acting Country Manager pentru Europa de Sud-Est, Davies a ocupat funcția de Distribution & Commercial Development Director pe Europa de Sud-Est. În această poziție, a fost managerul biroului Discovery din Sofia și a fost responsabilă cu dezvoltarea strategică a distribuției în regiunea Europa de Sud-Est, inclusiv în Slovenia, Croația și Bulgaria, explorând oportunități comerciale în întreaga regiune.

Tanya Adlam, VP, Research, Insights & Innovation, Discovery Networks CEEMEA

Tanya Adlam este VP, Research, Insights & Innovation, Discovery Networks CEEMEA. Tanya colaborează cu echipele editoriale și comerciale pentru a asigura dezvoltarea și creșterea brandurilor Discovery pe mai multe piețe, precum Rusia, Ucraina, Germania, Polonia, România, Europa Centrală și de Est, Europa de Sud-Est, Africa, Turcia și Orientul Mijlociu.

Tanya coordonează studii de cercetare centrate pe consumatori, având rolul de a contribui la evoluția portofoliului de branduri din această regiune. Ea a coordonat studii pan-europen complexe, precum SPECIES: A Users Guide To Men (2012), SHE: Her Search For Happiness (2012) și Discovery Insights (2012, 2014, 2015). În plus, Tanya este implicată şi în dezvoltarea unor proiecte comerciale, adresate consumatorilor finali sau companiilor.

Tanya lucrează în industria audiovizuală de peste 15 ani, acumulând experiență în regiunea CEEMEA și Marea Britanie. În funcțiile ocupate anterior, Tanya a lucrat la dezvoltarea de canale de comunicare directă cu consumatorii, la strategii pentru fuziuni VOD și Advertising pentru UKTV (un proiect realizat în colaborare cu BBC) și la proiecte de strategie comercială pentru ITV Digital.

Arnaud Simon, Senior Vice President, Content & Production, Eurosport

Arnaud Simon și-a început cariera în cadrul TF1 Group, în 1992. S-a alăturat apoi echipei Eurosport în 1994 și a devenit Programming Director în 2003. În 2004, Arnaud a devenit responsabil pentru dezvoltarea Eurosport 2, apoi a fost numit European Programming Director pentru ambele canale.

În 2008 a fost avansat în funcția de Director of Broadcasting pentru Eurosport International și Eurosport 2. În septembrie 2010, Arnaud a preluat un nou rol, ca Deputy Managing Director pentru Eurosport Franța, devenind ulterior responsabil pentru TV Content & Production pentru Eurosport International și Managing Director pentru Eurosport Franța.

În iulie 2015 a fost numit Senior Vice President, Content & Production.

Christian Brent, SVP, Global Research & Audience Strategy, FOX International Channels

Christian lucrează pentru FIC de mai bine de doi ani, fiind în prezent SVP, Global Research & Audience Strategy. Din această funcție, creată în iunie 2014, el supervizează toate eforturile de cercetare ale audienței pentru FOX International Channels, în trei dintre regiunile-cheie ale companiei: Europa & Africa, America Latină și Asia Pacific.

Printre responsabilităţile lui Christian se numără aspecte legate de cotele de audiență TV, analiză digitală și proiecte cu agențiile, colaborând cu echipele comerciale și editoriale din cadrul tuturor brandurilor FOX, FOX Sports și National Geographic.

Christian Brent s-a alăturat echipei FOX International Channels în 2013, ocupând funcția de VP, Audience Research & Strategy pentru Europa și Africa. Christian Brent are o bogată experiență în analize de audiență, cercetare și strategii de marketing. A ocupat funcții de management în cadrul mai multor companii multinaționale din Marea Britanie și Statele Unite. 

Înainte de a se alătura echipei FIC în 2013, a lucrat șapte ani pentru BBC Worldwide, unde a supervizat departamentul de cercetare și strategie pentru canalele internaționale ale BBC. Anterior, Christian a fost Head of Research pentru Walt Disney Television, America Latină. De asemenea, Christian a lucrat și a locuit o vreme în Hong Kong.

Marcin Lukasiewicz, Ad Sales Director CEE, FOX International Channels

Marcin s-a alăturat echipei FOX International Channels în august 2014, în calitate de Ad Sales Director pentru Europa Centrală și de Est. În această funcţie, el este responsabil de strategia de vânzări a spaţiului publicitar pentru toate canalele din portofoliul FOX International Channels din regiunea CEE, incluzând feed-urile pentru Europa Centrală, Balcani și Rusia.

Printre responsabilităţile lui Marcin se numără gestionarea parteneriatelor și a vânzărilor de publicitate cu casele de media și direct cu reprezentanţii companiilor pentru toate brandurile FOX și National Geographic. Marcin Łukasiewicz are o experiență de peste 13 ani în industria media.

Înainte de a se alătura FIC în 2014, a lucrat 9 ani pentru Discovery Networks, fiind responsabil de coordonarea departamentului de vânzări de publicitate pentru Europa Centrală.

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu