Skip to main content

Mihai Bârsan, șeful IAA, către publicitari: Să avem grijă ce fel de limbaj susținem cu bugetele noastre

 

Mihai Bârsan, președintele IAA, a făcut un apel la publicitari să fie mai responsabili atunci când plasează reclamele în anumite produse media. „Fiecare în parte, am putea să avem o atitudine responsabilă în ceea ce privește emisiunile și orice alt tip de conținut media cu care ne asociem", a spus Mihai Bârsan, președintele organizației ce reprezintă toate ramurile comunicării comerciale - media, agenții și clienți de publicitate, citat de HotNews.

Publicitate

Mihai Bârsan a făcut acest apel în deschiderea galei Premiilor de Excelență IAA, acordate luni seara. Premiile sunt date anual personalitatilor care contribuie substantial la promovarea industriei de marketing si comunicare din Romania. Anul acesta, un premiu special a fost dat si "fenomenului de strada Colectiv".

Asociatia condusa de Mihai Barsan se numara printre organizatiile care, cu o saptamana in urma, lansasera un apel la decenta in media dupa tragedia Colectiv, aratand ca "dramele acestor oameni nu trebuie sa fie sacrificate pentru audienta". Mihai Barsan a spus ca ce face IAA pentru industria de comunicare - industrie a carei influenta asupra societatii este foarte mare - nu mai e suficient: "Ce facem noi, ca industrie de comunicare, pentru Romania? Un exemplu: ce fel de continut media, ce fel de atitudini si limbaj sustinem cu bugetele noastre? Fiecare in parte, am putea sa avem o atitudine responsabila in ceea ce priveste emisiunile si orice alt tip de continut media cu care ne asociem".

"Ca industrie, avem o mare influenta si sunt convins ca putem sa ne asumam proiecte care sa inspire, care sa aduca o schimbare in bine. De fapt, unii chiar au facut aceste lucruri", a spus Barsan, facand trimitere la castigatorii acestei editii a premiilor de excelenta IAA, in ideea ca "excelenta nu inseamna doar competenta, inseamna si implicare si caracter".

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu