Skip to main content

RAPORT ZENITH: 66,5% dintre consumatorii din pieţele digitale cheie vor deţine un telefon inteligent până în 2018

 
smartphone
smartphone
Doua treimi dintre consumatorii pietelor digitale de top vor detine un telefon inteligent pana in 2018, arată o cercetare a agenţiei de media Zenith, în cadrul raportului New Media Forcasts. Vizate în această cercetare sunt 47 dintre pietele tarilor dezvoltate, printre care Argentina, Australia, Austria, Belarus, Danemarca, Ecuador, Ucraina. România, în schimb, lipseşte din acest studiu.
Publicitate
Utilizarea lor a crescut de la 41,6% in 2013 la 49.5% în 2014, şi va ajunge la 55,7% in acest an.

Singapore este ţara cu cel mai înalt nivel de penetrare a telefoanelor inteligente, 89% în 2014, în timp ce Hong Kong are cea mai mare penetrare la capitolul tablete: 77% în 2015.

Concluziile raportului în principalele ţări:

Singapore are cel mai inalt nivel de penetrare a telefoanelor inteligente, 89% la sfarsitul anului 2014, şi credem ca pana in 2018 acesta va face un salt de pana la 97%, pe masura ce guvernul va merge mai departe cu planul sau pentru accesul universal la internet Wi-Fi.

Spania şi Irlanda le urmeaza indeaproape, cu 86,7%, respectiv 83% penetrare in 2014. Celelalte zece piete de top, se gasesc tot in Asia Pacific şi Europa de Vest: Coreea de Sud, Norvegia, Japonia, Austria, Suedia, Olanda şi Hong Kong. Se preconizeaza ca Elveţia, Australia şi Danemarca vor intra in Top 10 pana in 2018, in detrimentul Japoniei, Suediei şi Olandei.

Popularitatea tabletelor este si ea in crestere: in cele 47 de tari utilizarea lor a crescut de la 5,3% in 2012 la 14,8% în 2014, şi prognozam ca va ajunge la 19,8% în 2018.

Hong Kong se afla in fruntea clasamentului pietelor cu cea mai mare penetrare a tabletelor, cu 77% in 2015, si ne asteptam sa creasca la 91% in 2018.

Singapore - campionul in utilizarea telefoanelor inteligente, se claseaza pe locul 2 in cazul tabletelor, cu 64% grad de penetrare in 2014, si o estimare de 82% in 2018. Zenith Romania Cresterea utilizarii internetului este atenuata Creşterea numarului de utilizatori de internet la nivel global incetineste. In cele 47 de piete estimam un numar de 1,9 miliarde de utilizatori de internet la sfarsitul anului 2015, reprezentand aproximativ 60% din numarul tuturor utilizatorilor de internet din intreaga lume, cu 3,9% mai mult decat la sfarsitul anului trecut. Rata anuala de crestere a scazut de la 7,9% in 2011, cand erau 1,5 miliarde de utilizatori de internet din aceste piete, şi ne asteptam sa scada la 2,5% in 2018, cand vor exista 2 miliarde de utilizatori.

Coreea de Sud se afla in topul pietelor din punct de vedere utilizatori de internetului, acolo unde accesul este universal inca din 2011. Este urmata de pietele din nordul Europei, precum Danemarca (98% in 2014) şi Olanda(96,7%), cu populatii relativ mici si inclinatie catre tehnologie. In total, 7 pieţe din raportul nostru se bucura de o penetrare a internetului de peste 90% pana la sfarsitul anului 2014: Coreea de Sud, Danemarca si Olanda, plus Norvegia, Elveţia, Finlanda şi Suedia.

Pana la sfarsitul anului 2018, estimam ca 15 din cele 47 de pieţe se vor bucura de un grad de adoptie mai mare de 90%. In 2018, prognozam ca in topul pietelor va ramane Coreea de Sud, in timp ce Argentina şi Estonia vor patrunde in Top 10 si vor declasa Singapore şi Irlanda, care în 2014 erau pe locul 8, respectiv 9.

Cele 47 de ţări acoperite de raportul New Media Forcasts sunt Argentina, Armenia, Australia, Austria, Belarus, Brazilia, Canada, Chile, China, Colombia, Cehia, Danemarca, Ecuador, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Hong Kong, Ungaria, Irlanda, Italia, Israel, Japan, Kazakhstan, Letonia, Malaezia, Moldova, Olanda, Noua Zeelanda, Norvegia, Pakistan, Portugalia, Rusia, Singapore, Slovenia, Africa de Sud, Corea de Sud, Spania, Suedia, Elvetia, Taiwan, Turkey, Ucraina, UK, USA si Venezuela.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus