Skip to main content

Cifrele anului în media, analizate la conferința BRAT - Tendințe Media. Cum vă puteți înscrie

 
Cifrele anului în media, analizate la conferința BRAT - Tendințe Media. Cum vă puteți înscrie
Publicitate ziare
Care sunt principalele observații legate de media anului 2015? Concluziile BRAT legate de piața din România vor fi discutate, joi, 17 decembrie, într-o dezbatere deschisă oamenilor de media. 
 
Cei interesați se pot înscrie accesând pagina BRAT la acest link
 
Dezbaterea pleacă de la concluziile BRAT făcute publice ieri, astăzi și mâine. Prima concluzie a fost că internetul a ajuns dintr-un suport media o utilitate, cu o penetrare puternică mai ales la orașe. În mediul urban, toți tinerii au acces la internet și îl folosesc.
 
Cea de-a doua concluzie: comportamentul s-a schimbat. Acum zece ani, un calculator era folosit de mai mulți utilizatori pentru a intra pe net. Acum, un singur utilizator folosește mai multe dispozitive pentru a naviga.
 
De peste 17 ani BRAT realizează diverse studii ale industriei de media şi publicitate, ajungând să acopere în totalitate măsurarea performanţelor produselor media din presa scrisă (audit de tiraje şi SNA) şi mediul online (SATI). 
 
Asociaţia a împlinit, în 2015, 10 ani de realizare continuă a singurului studiu multi media şi de strategie al industriei (SNA FOCUS) şi reuneşte în prezent 4 dintre cele 5 monitorizări ale investiţiilor în publicitate: MIP Presă Scrisă, Online, Radio şi OOH. 
 
Pentru prima dată în acest an, BRAT va împărtăşi cu industria concluziile, observaţiile, învăţăturile pe care rezultatele studiilor sale le scoate la lumină, mai mult decât printr-o utilizare curentă a datelor. 
 
Utilizând experienţa acumulată în realizarea şi interpretarea rezultatelor studiilor de media, BRAT a integrat rezultatele şi tendinţele tuturor studiilor sale şi analizându-le într-un context mai amplu, al pieţei naţionale şi internaţionale, BRAT a formulat 3 concluzii, tendinţe ale anului 2015, pentru consumul de media, şi nu numai.
 
În data de 17 decembrie, vom organiza o dezbatere la care industria este invitată să îşi spună direct opiniile şi să dezbată împreună cu BRAT cifrele care au stat la baza concluziilor publicate. Cei interesaţi se pot înregistra la http://www.brat.ro/evenimente/brat-tendinte-media-2015.html.

BRAT și studiile pe care le realizează

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor).
 
Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale. BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. 
 
SATI 
 
Studiul de Audiență și Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT și reprezintă singurul instrument recunoscut de industria media pentru măsurarea și evaluarea performanțelor în mediul virtual.
 
SATI a fost lansat în urmă cu opt ani și oferă date pentru mai mult de 200 de site-uri în urma unui sistem complex de cercetare online care reunește cinci componente: trafic, audiență și profile sociodemografice, masurare streaming și monitorizare de publicitate (MIPO).
 
SNA FOCUS
 
Studiul Naţional de Audienţă - SNA FOCUS este un sistem de cercetare media care oferă beneficiarilor rezultate de audienţă şi profile socio-demografice al publicaţiilor tipărite aparţinând membrilor BRAT şi rezultate despre consumul de produse şi servicii (inclusiv mărcile consumate), consumul media (presă scrisă, internet, tv, radio, cinema, panotaj, altele), petrecerea timpului liber şi stil de viaţă.

Publicitate
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu