Skip to main content

40 de studenți învață să facă reclame la Școala ADC. Cine sunt profesorii

 
40 de studenți învață să facă reclame la Școala ADC. Cine sunt profesorii

Cea de-a opta ediție a Școlii ADC*RO va începe în luna ianuarie pentru 40 de studenti. Școala va dura patru luni și va cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate din România.

"La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții", potrivit unui comunicat de presă al școlii de publicitate.

Publicitate

Bursa oferită de Grolsch, care acoperă integral costul școlii, a fost câștigată de Karla Georgescu. Candidații interesați de bursă au avut de realizat un material video de maxim 2 minute, care să răspundă provocării: „How to - Make an online tutorial!”.

În plus, anul acesta ADC România a înființat bursa "Ionuț Popescu”, în amintirea art directorului si fotografului care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv. Aceasta va fi în valoare de 500 euro și va fi oferită cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se va situa pe primul loc la finalul școlii.

Cei 10 tutori care vor forma noua generație de tineri creativi sunt:

  • Adrian Preda, Creative Director FRIENDS TBWA/Bucharest,
  • Andrei Tripșa, Creative Partner Three,
  • Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann Erickson Romania,
  • Claudiu Dobriță, Creative Director FCB Bucharest,
  • Dorian Pascuci, Creative Director Havas Worldwide ADDV,
  • Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive,
  • Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director Publicis Bucharest,
  • Sorin Trâncă, Managing Partner FRIENDS TBWA/Bucharest,
  • Ștefan Vasilachi, Head of Art Geometry Global
  • Valentin Suciu, Creative Director Jazz Communication.

În cadrul seminariilor, studenții vor avea ocazia să asiste la prezentările tutorilor, pe diverse teme precum: Concept, Strategie, Print, TV, Radio, Online, Publicitate Neconvențională, Campanii Integrate etc.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu