Skip to main content

BLOGOSFERĂ. Cronica unui client (ne)mulțumit de Therme, de pe Republica, peste 1.200 de distribuiri

 
BLOGOSFERĂ. Cronica unui client (ne)mulțumit de Therme, de pe Republica, peste 1.200 de distribuiri

BLOGOSFERĂ. Cronica unei vizite la Therme București, cu plusuri și cu minusuri, a fost intens distribuită pe Facebook pe 18 ianaurie. „Cum e la Therme, dincolo de advertoriale. Cronica unui client (ne)mulțumit” este titlul postării de pe Republica.ro care a fost distribuită de peste 1.200 de ori.

În top mai intră și o opinie postată pe Contributors despre un expat care acum locuiește în Statele Unite și care promite să boicoteze orice produs norrvegian, începând cu „celebrul somon”. Reacția vine în contextul cazului familiei Bodnariu, căreia i-au fost luați cei cinci copii de către autoritățile norvegiene. 

 O selecție de materiale de pe bloguri si platforme colective, distribuite pe Facebook, realizată de Paginademedia.ro și Facebrands PRO:
 
Publicitate

1. Republica.ro, “Cum e la Therme, dincolo de advertoriale. Cronica unui client (ne)mulțumit”, de Mihaela White - 1.215 share-uri pe Facebook.

Din postare: 

„Din start vreau să menționez faptul că nu doresc să critic și nici să laud, vreau doar sa transmit tuturor o opinie personală legată de o primă impresie și atâta tot.”

2. Contributors.ro, “Voi boicota orice produs norvegian până când Barnevernet nu va elibera copiii familiei Bodnariu”, 416 share-uri pe Facebook.

Din postare: 

„De ce sunt atât de implicat şi de pasionat de drama familiei Bodnariu? În primul rând, pentru că greu pot să concep o dramă mai mare decât aceea de a-ţi fi luaţi copiii. În al doilea rând, pentru că toată viaţa mea am crezut în libertate. În anii 70, am avut două tentative de a fugi din România şi abia la a treia încercare am reuşit să trec graniţa.”

3. Biziday.ro, “Pe ce criteriu ai alege un dascăl pentru copilul tău?” - 320 share-uri pe Facebook.

Din postare

„Stimați sindicaliști, vă invit să renunțați la pozițiile dure, ultraconservatoare în apărarea sistemului comunistoid în care toţi sunt plătiţi la fel, iar performanţa nu contează. Înţelegeţi, de exemplu, că trebuie să plătim semnificativ mai mult pentru un profesor care îşi sacrifică tinereţele prin sate pierdute de lume decât pentru unul din Bucureşti. Înțelegeți că numeroși slujbași care acum ocupă poziții de dascăli trebuie să părăsească sistemul pentru că pur și simplu nu poți fi dascăl dacă nu îți pasă de copii.”

4. Bloguri Adevarul, “Sărbătorirea lui Eminescu”, de Andrei Plesu - 297 share-uri pe Facebook.

Din postare: 

„Mi-am exprimat, de atîtea ori, iritarea faţă de felurite emisiuni de televiziune, încît îmi prinde bine (sufleteşte) să pot semnala, măcar o dată pe an, o reuşită. Este cazul emisiunii lui Cătălin Ştefănescu despre Mihai Eminescu, difuzată vinerea trecută de televiziunea naţională. Principala ei virtute a fost curajul, dublat de bună-cuviinţă.”

5. Contributors.ro, “Magna cum fraude”, de Melania Cincea - 94 share-uri pe Facebook.

Din postare: 

„Cum să lupţi cu impostura din mediul universitar numind într-o instituţie-cheie în rezolvarea problemelor de plagiat oameni care au încurajat-o, care au girat-o? Ultima decizie a ministrului Educaţiei e un fel de înlocuire a lui “Magna cum laude” cu “Magna cum fraude”.”

 
Rubrică realizată în colaborare cu Facebrands Pro
 
Facebrands logo
 

 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu