Skip to main content

VIDEO. Doritos a stabilit finaliștii care se bat cu spoturile lor pentru un loc la Super Bowl

 
VIDEO. Doritos a stabilit finaliștii care se bat cu spoturile lor pentru un loc la Super Bowl

Doritos a dezvăluit cei trei finaliști ai concursului Crash the Super Bowl. Spotul creat de unul dintre ei va fi difuzat în timpul finalei campionatului de fotbal american (NFL), care va fi difuzată pe 7 februarie de CBS. Miza este foarte mare având în vedere faptul că 30 de secunde de publicitate la Super Bowl costă circa cinci milioane de dolari, potrivit AdAge.com

Publicitate

Cele trei spoturi care mizează pe umor au fost alese din 4.500 de clipuri înscrise în competiție de participanți din 28 de țări. Reclamele finaliste spun aceeași poveste "toată lumea iubește Doritos și fiecare va face tot ce îi stă în putință pentru a pune mâna pe chipsuri".

Potrivit AdAge.com, spoturile finaliste sunt "Ultrasound," "Doritos Dogs" și "Swipe for Doritos". Câștigătorul competiției Crash the Super Bowl va primi un milion de dolari și șansa de a lucra cu regizorul Zack Snyder (300 și Man of Steel), cu DC Comics și Warner Bros. la un proiect viitor. Ceilalți doi finaliști vor primi fiecare câte 100.000 de dolari.

Cei trei finaliști (doi din Statele Unite și unul din Australia) vor afla marele câștigător în timpul Super Bowl, atunci când va fi difuzat spotul Doritos.

Paginademedia.ro prezintă spoturile celor trei finaliști ai competiției Crash the Super Bowl:

Swipe for Doritos

Doritos Ultrasound

Doritos Dogs

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu