Skip to main content

FOTO. Enel trece printr-un proces de rebranding și are un nou logo

 
FOTO. Enel trece printr-un proces de rebranding și are un nou logo
Fostul logo Enel
Compania Enel are o nouă identitate corporativă la nivel global. Schimbările vizează cele 30 de țări în care compania este prezentă. 
 
„Grupul introduce un nou sistem vizual – incluzând noi sigle – care sunt dinamice, pline de culoare și reprezintă principiile flexibile și active ale abordării sale deschise: Open Power”, se arată în comunicatul Enel.
 
Noua identitate vizuală și noua siglă adoptă o gamă de culori care reflectă varietatea spectrului energetic, precum și diversitatea în creștere a serviciilor companiei într-un sistem energetic global, mai spun reprezentanții companiei. Ca parte a schimbării identității vizuate, noul site al Grupului, Enel.com, a fost, de asemenea, lansat. Adoptarea integrală a noii identități se va face online pe parcursul anului 2016.
 
„Cu această transformare, aliniem imaginea corporativă a Enel cu schimbările care au loc atât în interiorul companiei, cât și cu evoluția accelerată pe care o conducem în industria energetică”, a declarat Francesco Starce, CEO și Director General al Grupului Enel.

„Conceptul de Deschidere pe care îl sintetizăm în expresia Open Power ne poziționează ca un grup inovator și sustenabil, ce se dedică extinderii și dezvoltării conținutului tehnologic în toate operațiunile sale, pentru a obține siguranța energetică și pentru a îmbunătății serviciile energetice la nivel global. (...) Conceptul de Open Power presupune să fii mai mult decât un simplu producător și distribuitor de energie electrică. Noua noastră marcă simbolizează caracterul inovator, sustenabil, multi – dimensional și deschis al Grupului Enel”, a mai adăugat aceasta.

Noul logo Enel

Publicitate

 

 

 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Salut. Sa fim atenti la termenii folositi. Nu vorbim de un rebranding - compania nu si-a schimbat numele, care ramane tot Enel - ci despre o simpla schimbare a logo-ului, un facelift. Rebranding a fost la GDF Suez, care a devenit Engie.

Trimite un comentariu