Skip to main content

Kanal D, pe primul loc luni seară la nivel național și la orașe, a doua oară în 2016. Locul trei pe comercial

 
Kanal D, pe primul loc luni seară la nivel național și la orașe, a doua oară în 2016. Locul trei pe comercial

Postul Kanal D a fost a seară pe prima poziție în topul audiențelor, atât la nivel național, cât și la orașe. Este a doua oară în 2016 când televiziunea are două targeturi pe intervalul 20.00-24.00.

Publicitate

Kanal D a avut naționalul și orașele, dar nu și targetul comercial. Pe segmentul 18-49 de ani, postul a fost pe poziția a treia.

În intervalul 20.00-24.00, postul turcesc a avut pe post serialul Bahar – viață furată și emisiunea WowBiz.

Audiențele de aseară:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Kanal D a avut o medie de aproape 1,3 milioane de români pe minut în intervalul orar 20.00-24.00. A fost urmat, la 85.000 de telespectatori distanță, de Pro TV. Locul 3 pentru Antena 1, cu o medie de aproape un milion de români.

URBAN. La orașe, canalul deținut de turcii de la Dogan a fost urmărit de 670.000 de telespectatori pe minut, cu 65.000 peste Pro TV. Antena 1 a fost pe poziția a treia, cu jumătate de milion de telespectatori în mediul urban.

COMERCIAL. Dacă la niel național și la orașe Kanal D a avut prima poziție, clasamentul este diferit pe targetul comercial. Pe segmentul 18-49 de ani, Kanal D a fost pe poziția a treia, cu 210.000 de telespectatori. Peste Kanal D au fost Pro TV (330.000 de telespectatori pe segment) și Antena 1 (260.000).

Audiența posturilor TV luni, 25 ianuarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 1.282.000 7 15,5
2 Pro TV 1.207.000 6,6 14,6
3 Antena 1 992.000 5,4 12
4 Antena 3 429.000 2,3 5,2
5 National TV 355.000 1,9 4,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV luni, 25 ianuarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 668.000 6,7 14,7
2 Pro TV 602.000 6 13,3
3 Antena 1 509.000 5,1 11,2
4 Antena 3 314.000 3,2 6,9
5 Romania TV 190.000 1,9 4,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV luni, 25 ianuarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 332.000 7 18,8
2 Antena 1 262.000 5,5 14,9
3 Kanal D 213.000 4,5 12,1
4 National TV 52.000 1,1 2,9
5 Antena 3 52.000 1,1 2,9

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu