Skip to main content

Publicis lansează un program de finanțare pentru start-up-uri digitale la aniversarea de 90 de ani. Și românii se pot înscrie

 
Publicis lansează un program de finanțare pentru start-up-uri digitale la aniversarea de 90 de ani. Și românii se pot înscrie
Maurice Lévy, președintele și directorul executiv al Publicis Groupe. Foto: wsj.com

Cu ocazia aniversării a 90 de ani, Publicis Groupe a lansat un proiect prin care și-a propus să ofere finanțare și mentorat pentru tot atâtea start-up-uri digitale câți ani a împlinit, scrie BrandRepublic.com.  La proiectul intitulat Publicis90 pot participa și românii, dat fiind faptul că grupul francez are agenții de publicitate în România (PublicisRomania, Leo Burnett, Starcom, Publicis Dialog, The Practice, The Geeks și iLeo), aceasta fiind una dintre condiții. 

Proprietarul agențiilor Saatchi&Saatchi și Starcom Mediavest Group îi invită pe micii antreprenori să-și trimită proiectele pe platforma Publicis90.com, care a devenit funcțională începând de ieri. Compania spune că vrea să încurajeze antreprenoriatul digital și să ofere "ajutorul de care este nevoie ca proiectele să prindă viață sau să ducă start-up-urile la următorul nivel".

Publicitate

Finanțările oferite de Publicis Groupe variază între 10.000 de euro pentru proiectele care sunt la început de drum și pot ajunge până la 500.000 de euro pentru start-up-urile care sunt deja lansate.

Platforma Publicis90 este deschisă pentru înscrieri până pe 28 februarie și toți angajații Publicis Groupe vor putea să voteze proiectele preferate. După această etapă, un juriu regional va crea o listă scurtă, care mai apoi se va concretiza cu ajutorul unui juriu global la o listă de 90 de proiecte ce vor fi susținute de grupul de publicitate.

La proiect pot participa cei care au o idee de afacere în domeniul digital sau vor să dezvolte un astfel de proiect într-o țară în care Publicis Groupe are cel puțin o agenție. De asemenea, în proiectul Publicis90  se pot înscrie cei care au lansat deja un proiect digital și au nevoie de ajutor pentru a trece la următorul nivel. 

Maurice Lévy, președintele și directorul executiv al Publicis Groupe:

"Ideea este să-i ajutăm pe tinerii antreprenori să-și atingă obiectivele. Nu doar prin susținerea financiară ci și prin oferirea tuturor resurselor Publicis Group timp de un an. The idea is to help young entrepreneurs achieve their goals. Not just through investment but also by putting Groupe resources at their disposal for a year. Mai bine decât să privim în urmă la cei 90 de ani de istorie, ne-am gândit că ar fi mai bine să le întindem o mână de ajutor tinerilor antreprenori."

Publicis Groupe, care are în prezent aproape 80.000 de angajați, a fost fondat de Bleustein-Blanchet în 1926 în apartamentul său din Paris.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu