Skip to main content

Te pui cu blondele? Valentina Pelinel și Alina Borcea au săltat audiența emisiunilor tabloide

 
Te pui cu blondele? Valentina Pelinel și Alina Borcea au săltat audiența emisiunilor tabloide
Alina Borcea si Valentina Pelinel

Cazul monden al momentului - Valentina Pelinel însărcinată cu Cristi Borcea? Ce zice soția Alina Borcea - a ridicat audiența emisiunilor tabloide, care în ultimele zile au dezbătut subiectul pe toate părțile.

Emisiunile tabloide La Măruță, Acces Direct, WowBiz și Un show păcătos, care au tratat scandalul, au avut în aceste zile audiențe bune. Câți români au stat cu ochii pe Valentina Pelinel, Alina Borcea, Cristi Andrei sau Carmen Hara?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele programelor de tip tabloid martți și miercuri. 

Marți: Aproape trei milioane de români la Măruță și la Acces Direct. Cifre mari la WowBiz

Scandalul monden a izbucnit luni seară, când Valentina Pelinel a făcut anunțul că este însărcinată în emisiunea lui Cristi Brancu, de la Antena Stars. Marți, toate programele tabloide au abordat subiectul.

Rezultatele:

Tabloidele de după amiază:

O medie de peste 1,5 milioane de români la Acces Direct, pe Antena 1 și de peste 1,4 milioane la Cătălin Măruță, pe Pro TV. Măruță a avut-o în studio pe Alina Borcea. La orașe, peste 700.000 de români pentru emisiunea Simonei Gherghe și peste 600.000 la Măruță. Avantaj pentru Pro TV pe targetul comercial: aproape 300.000 la Măruță și aproape 250.000 la Antena 1

Tabloidele de seară:

WowBiz a sărit de 900.000 de români marți seară, în prima ediție cu o nouă prezentatoare: Andreea Mantea, în locul Adelinei Pestrițu. Un show păcătos a numărat aproape 390.000 de telespectatori. La orașe, 440.000 de telespectatori pentru emisiunea de pe Kanal D și 220.000 la Capatos. Pe segmentul comercial, WowBiz s-a apropiat de 200.000 de telespectatori, față de 100.000 la emisiunea de pe Antena 1.

Miercuri: Cifrele se mențin mari la tabloidele de zi

După amiază:

Acces Direct și La Măruță au avut audiențe ridicate și miercuri: peste 1,6 milioane de români la emisiunea de pe Antena 1 și peste 1,5 milioane la Pro TV. Cifre mai mari pentru Măruță la nivel urban (820.000, față de 744.000 la Acces Direct).

Miercuri, diferența dintre Măruță și Simona Gherghe a fost mai mare pe targetul comercial 18-49 de ani: aproape 400.000 de telespectatori la emisiunea de pe Pro TV și 230.000 la Antena 1. 

De notat că la ambele tabloide, subiectul Borcea nu a fost singurul tratat în emisiune (ambele emisiuni au avut și cazuri sociale).

Seara:

Dacă marți seara sărea de 900.000 de telespectatori, WowBiz a avut miercuri, cu subiectul Borcea - Pelinel o medie de 670.000 de telespectatori. La un show păcătos (cu același subiect) s-au uitat 580.000 de români, cu 200.000 peste ziua anterioară. 

La orașe, Capatos a avut o medie de 344.000 de telespectatori (mult peste ziua anterioară), iar WowBiz a atras 322.00 de orășeni.

Dacă marți WowBiz a stat mai bine decât Capatos pe segmentul comercial, miercuri situația a stat invers: 170.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru emisiunea tabloidă de pe Antena 1, față de 120.000 la WowBiz.

Audiențele emisiunilor de tip tabloid MARȚI, 5 ianuarie:

MARTI   NATIONAL     URBAN     COMERCIAL    
Persoane (Rtg%) Share Persoane (Rtg%) Share Persoane Share
La Maruta 1.430.000 (7,8) 17.7 614.000 (6,2) 15.1 292.000 (6,2) 19.9
Acces Direct 1.546.000 (8,4) 20.1 731.000 (7,3) 18.7 245.000 (5,2) 17.5
WowBiz 903.000 (4,9) 14.9 439.000 (4,4) 12.9 197.000 (4,2) 13.4
Un show pacatos 388.000 (2,1) 8.5 217.000 (2,2) 8.4 104.000 (2,2) 8.9

Audiențele emisiunilor de tip tabloid MIERCURI, 6 ianuarie:

MIERCURI   NATIONAL     URBAN     COMERCIAL    
Persoane (Rtg%) Share% Nr. Persoane (Rtg%) Share% Nr. persoane Share%
La Maruta 1.543.000 (8,4) 18.6 817.000 (8,2) 19.2 398.000 (8,4) 26
Acces Direct 1.606.000 (8,8) 20 744.000 (7,5) 18.1 226.000 (4,8) 15.6
WowBiz 670.000 (3,7) 10.5 322.000 (3,2) 9.2 120.000 (2,5) 7.9
Un show pacatos 582.000 (3,2) 11.9 344.000 (3,4) 12.3 171.000 (3,6) 13.5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu