Skip to main content

Cât se uită românii la TV? Tinerii stau mult mai puțin, față de media de consum

 
Cât se uită românii la TV? Tinerii stau mult mai puțin, față de media de consum

Românii se uită mult la televizor, dar diferențele de consum între categoriile de vârstă sunt semnificative. Tinerii se uită mult mai puțin la programele TV decât media de consum.

Publicitate

Ce arată datele?

În medie, românii stau în fața televizoarelor peste cinci ore pe zi. Consumul general este aproape același cu cel de acum trei ani.

Luate pe categorii de vârstă, cifrele diferă mult. Astfel, publicul urban între 18 și 49 de ani se uită zilnic la televizor aproximativ patru ore (cu 15 minute pe zi mai puțin decât consumau acum cinci ani).

La capitolul 15-25 de ani se înregistrează cel mai mic consum. Tinerii din acest segment stau în fața micilor ecrane sub trei ore pe zi (față de peste cinci ore media de consum general). Cei între 15 și 25 de ani se uită la televizor și mai puțin decât acum trei ani (când consumau zilnic) aproape trei ore și jumătate de produse audiovizuale.

Consumul mediu zilnic de TV pe categorii de vârstă:

  2012   2015  
Indivizi 4+ 5,2 ore (311 minute) 5,2 ore (309 minute)
18-49 de ani, urban 4,5 ore (268 minute) 4,2 ore (254 minute)
15-25 ani 3,4 ore (205 minute) 2,9 ore (173 minute)

Cifrele au fost prezentate de Liliana Mihăilescu, general manager Kantar Media, compania care se ocupă cu măsurarea audienței TV, în cadrul unui workshop.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu