Skip to main content

Star Wars a făcut din Disney cel mai puternic brand. Compania a detronat Lego și L’Oreal

 
Star Wars a făcut din Disney cel mai puternic brand. Compania a detronat Lego și L’Oreal

Franciza Star Wars a ajutat Disney să devină cel mai puternic brand la nivel mondial, peste Lego și L'Oreal, scrie Brand Republic. Această victorie a brandului Disney se datorează succesului incredibil de care s-a bucurat cel mai recent film din seria Star Wars, potrivit consultantului strategic al Brand Finance.

Publicitate

Star Wars episodul VII "The Force Awakens" a fost cel mai de succes film din portofoliul companiei Disney. Numai din jucăriile care reprezintă personaje din Star Wars, Disney a câștigat 700 de milioane de dolari.

 În studiul de anul trecut, Brand Finance a clasat brandul Lego pe locul întâi. 

Clasamentul Brand Finance evaluează cele mai puternice branduri din lume pe baza unor factori precum familiaritate, loialitate, promovare, investiții în marketing și reputația corporate. Compania a realizat și un alt top, pe baza puterii financiare, care este condus de Apple și Google.

1. Topul celor mai puternice branduri, la nivel global (factori: familiaritate, loialitate, promovare, reputație corporate)

2. Topul celor mai valoroase branduri din lume (topul a luat în calcul indicatorii financiari): 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu