Skip to main content

RECORD. Frozen, filmul cu cea mai mare audiență pe targetul comercial pentru Antena 1 din ultimul an

 
RECORD. Frozen, filmul cu cea mai mare audiență pe targetul comercial pentru Antena 1 din ultimul an

AUDIENȚE. Filmul de animație Frozen, difuzat de Antena 1, a adus un record pentru stația Intact. Producția Disney este filmul cu cea mai mare audiență înregistrată pe targetul comercial 18-49 de ani de Antena 1, în ultimul an.

De la 1 ianuarie 2015 și până la Frozen, doar două emisiuni speciale date de Antena 1 în ultima zi din an - Revelionul starurilor și Chef de râs - au avut cifre mai mari pe comercial decât Frozen. Niciun film dat de Antena 1 nu a avut însă performanța animației pe targetul 18-49 de ani.

La nivel național, Frozen a fost la egalitate absolută cu Roata norocului, de pe Kanal D. La orașe, cifrele animației s-au apropiat de un milion, iar Antena 1 a fost pe prima poziție.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV duminică seara pe intervalul Frozen (20.00-22.00): 

NAȚIONAL. Animația Disney a fost urmărită pe Antena 1 de 1,7 milioane de români, în fiecare minut. Frozen a fost la egalitatea absolută cu Kanal D, care difuza Roata norocului: același număr de persoane, același rating și același market share. Locul al treilea pentru Pro TV, cu 1,62 milioane de telespectatori.

Vârf național: 2,26 milioane de telespectatori (12,4 rating și 20% market share), la 20.48

URBAN. La orașe, Frozen a avut o medie de 960.000 de telespectatori pe minut. Prima poziție pentru Antena 1, urmată de Pro TV, cu 910.000 și Kanal D, cu 610.000

Vârf urban: 1,23 milioane de telespectatori (12,3 rating și 20,6% cotă de piață), la 20.46 

COMERCIAL. Audiența Frozen pe targetul comercial 18-49 de ani fost, cu Frozen, mult peste media stației pe acest segment. O medie de 560.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Antena 1. Postul Intact a fost pe prima poziție pe inteval, pe acest target.

De la 1 ianuarie 2015 și până la Frozen, niciun film nu a atras o audiență apropiată de animația Disney. Singurele emisiuni cu cifre mai mari au fost două programe speciale date în ultima zi din an - Revelionul starurilor (cu o medie de de 850.000 de telespectatori pe acest target) și Chef de râs (650.000).

Cifre bune pe targetul comercial a avut și Cartea junglei (săptămâna trecută), cu peste jumătate de milion de telespectatori din segmentul comercial.

Vârf comercial: 701.000 de telespectatori (14,5 rating și 29,3% market share), la 21.45  

Audiența posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, la nivel NAȚIONAL (20.00-22.00):

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 1.705.000 9.3 15.4
2 Kanal D 1.705.000 9.3 15.4
3 Pro TV 1.620.000 8.8 14.6
4 Prima TV 721.000 3.9 6.5
5 Antena 3 549.000 3 5
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, la nivel URBAN (20.00-22.00):

 

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 960.000 9.6 16.4
2 Pro TV 908.000 9.1 15.5
3 Kanal D 612.000 6.1 10.4
4 Antena 3 362.000 3.6 6.2
5 Prima TV 341.000 3.4 5.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, pe publicul COMERCIAL (20.00-22.00):

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 558.000 11.6 23.7
2 Pro TV 476.000 9.9 20.2
3 Kanal D 162.000 3.4 6.9
4 DigiSport 1 146.000 3 6.2
5 Prima TV 125.000 2.6 5.3

Citește și: 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Citez pe mile:"foarte rentabile desenele animate , a spulberat filmul pro scump , ce umilitor pt pro , kanal , digi sa fie batute de desene animate"
    Mai Prostalaule, Frozen (150 milioane $) a fost de 6 ori mai scump decat Taken (25 milioane $). Sursa imdb.com
    Bafta.
  • Au cumpărat varianta de la spanioli, a fost mai ieftină sau care i faza cu melodia in spaniolă ?
  • Domnule Petrisor Obaie,va rog mult de tot daca puteti, cand mai postati audientele tv, postati cu un top 10, deoarece vrem sa vedem si sa stim ce rating au si alte televiziuni intr-un anumit interval orar.Multumesc.
  • @expertul, degeaba concureaza un film nou cu unul vechi. Ce ai zis tu e ca si cum ai zice: "Degeaba difuzeaza ProTv filmele "Singur Acasa" si "Titanic", nu vor obtine audienta pentru ca este redifuzat".

    Un film bun face audienta chiar daca are mai putini telespectatori fata de rival.

    Duminica la A1: O poveste incalcita
  • @mile
    Esti prost rau, informat, mile. Frozen a castigat 2 oscaruri si a avut incasari de 1,25 mld. $. Frozen este un film foarte scump, asa ca trebuia sa faca pe comercial, minim 50 share. Filmul de pe Pro a fost la a treia sau a patra reluare. Daca taceai, filozof ramaneai.
  • @ Mile : se vede ca nu stii despre ce vorbesti. Frozen a costat sigur mai mult. Nu conteaza ca e animatie. Are peste 1 miliard incasari. dar na, banuiesc ca pentru tine nu e umilitor sa iti arate lumea constant ca nu stii despre ce vorbesti.
  • Dupa audientele de saptamana trecuta, ma asteptam ca Frozen sa obtina in jur de 15 rating si 30% market share pe targetul comercial, in conditiile in care a concurat cu un film redifuzat de ProTV de mai multe ori!
  • Mile, cica "filmul pro scump" :))... Tu crezi ca "Frozen" a fost ieftin ? Doar a castigat premiul Oscar.
  • foarte rentabile desenele animate , a spulberat filmul pro scump , ce umilitor pt pro , kanal , digi sa fie batute de desene animate

Trimite un comentariu