Skip to main content

Românii au talent: vârfuri de aproape 4,5 milioane de români la a doua ediție

 
Românii au talent: vârfuri de aproape 4,5 milioane de români la a doua ediție

AUDIENȚE. A doua ediție din acest sezon a emisiunii Românii au talent a avut cifre de două ori mai mari pe interval decât locul doi pe interval. Vârfurile emisiunii s-au apropiat de 4,5 milioane de români.

Publicitate

Pe tot intervalul Românii au talent, pe poziția a doua a fost Kanal D, pe toate cele trei targeturi: național, urban și comercial.

Comparativ cu săptămâna trecută, audiența Românii au talent a fost asemănătoare la nivel urban și pe targetul comercial, dar mai scăzută cu (cu aproximativ 300.000 mai puțini), la nivel național. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obținute de a doua ediție Românii au talent din acest sezon (intervalul 20.30-23.05): 

NAȚIONAL. A doua ediție Românii au talent din acest sezon a ținut în fața televizoarelor 3,3 milioane de români. Audiența emisiunii jurizate de Florin Călinescu, Andra, Andi Moisescu și Mihaela Rădulescu a fost de două ori mai mare decât locul doi, ocupat de Kanal D. Săptămâna trecută, la Românii au talent s-au uitat peste 3,6 milioane de români în fiecare minut. 

Antena 1, cu Rambo, a obținut poziția a treia: 675.000 de persoane din întreaga țară au urmărit aseară filmul. 

Vârf Românii au talent la nivel NAȚIONAL: 4,43 milioane de persoane (24,2 rating și 43,2% cotă de piață)  la 21,43. 

URBAN. O medie de aproape 1,8 milioane de telespectatori pe minut la nivel urban, cifră apropiată de audiența săptămânii trecute. Primul loc pentru Pro TV, urmat de Kanal D, cu 880.000 de telespectatori.

Locul 3 pentru Antena 1, la distanță: 410.000 de telespectatori la orașe.

COMERCIAL. Talent-show-ul de pe Pro TV a avut, ca și săptămâna trecută, aproape un milion de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut. Ca și săptămâna trecută, cota de piață pe acest segment a fost mult în fața celorlalte canale: 45% market share (față de 13% locul doi), ceea ce înseamnă că aproape jumătate din publicul comercial cu televizoarele deschise era aseară pe Pro TV.  

Vârf Românii au talent pe COMERCIAL: 1,15 milioane de telespectatori (23,9 rating și 52,3% cotă de piață), la 22.08.

Audiența posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 3.256.000 17.8 33.0
2 Kanal D 1.625.000 8.9 16.4
3 Antena 1 908.000 5.0 9.2
4 TVR 1 349.000 1.9 3.5
5 Antena 3 330.000 1.8 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.791.000 18.0 33.6
2 Kanal D 878.000 8.8 16.5
3 Antena 1 412.000 4.1 7.7
4 Antena 3 213.000 2.1 4.0
5 TVR 1 151.000 1.5 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 26 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 978.000 20.3 45.1
2 Kanal D 282.000 5.8 13.0
3 Antena 1 166.000 3.4 7.6
4 Romania TV 34.000 0.7 1.6
5 DigiSport 1 32.000 0.7 1.5
 

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Se vede inca o data publicul peste 65 de ani al Antenei 3 : 330.000 pe national , dar sub 32.000 pe comercial .

    Adica Antena3 in cifre reale are audienta mai mica decat DigiSport1 .

    Fireste , sunt un *** basist .
  • vai de noi. ce rau o duce emisiunea. a scazut 0,9% share pe comercial. :))

    mile, lasa-ne. uita-te tu la lucrurile inteligente de la antena pe care o lauzi orice ar fi.

    iuliane, matematica inca nu ai invatat? :))
  • Audientele sunt foarte bune, dar se putea si mai bine! Sezoanele trecute, Romanii au talent n-a concurat aproape pe tot intervalul cu seriale sau emisiuni care atrag peste 2 milioane de telespectatori. Credea cineva ca gospodinele vor renunta la Bahar in favoarea Romanii au talent?
  • emisiunea face rating pt ca sunt multe mizerii , dar asta si vrea poporul , doar nu o sa dea lucruri inteligente
  • Iuliane, ca a avut mai putini telespectatori, ca a avut mai multi, tot pe primul loc s-a clasat. Asa ca, comentariul tau este zero.
  • Iulian, un format nu poate rezista la nesfarsit, dar atata timp cat iese pe primul loc la toate categoriile de public, e ok. Nimeni nu e nebun sa mentina un format daca nu face audienta.
  • chiar intereseaza pe cineva ce spui tu vad ca apari pe peste tot , ROMANI au TALENT este cel mai bun divertisment
  • E normal sa aiba rating mare, este un spectacol, se lucreaza foarte mult pentru a iesi ce se vede pe ecran, e HD, se rade, transmite emotii, de ce sa nu fie lideri de audienta...recunosc m-am uitat la Bahar, dar in pauze eram cu ochii la R.a.t. si ma voi uita si la reluare pentru ca e mult mai misto ca serialul.. Dar odata ce toate posturile nu au avut nimic sa combata primul episod din Bahar, care nu a fost nici pe departe asemanator unei telenovele, ci mai degraba a unui thriller cu omoruri, actiune rapida si care a atras multi telespectatori care doresc sa afle si finalul povestii...

Trimite un comentariu