Skip to main content

Șapte Seri are un nou șef pe publicitate, venit de la Reader's Digest

 
Șapte Seri are un nou șef pe publicitate, venit de la Reader's Digest
Un nou șef pe publicitate la Șapte Seri. Ovidiu Mureșanu a preluat de la 1 februarie funcția de director de advertising al revistei de timp liber. Mureșanu a părăsit la sfârșitul lunii ianuarie compania Reader's Digest, după șase ani în care s-a ocupat de vânzările acestei publicații, precum și de proiecte speciale altele decât print și evenimente.

La Șapte Seri, Ovidiu Mureșanu se va ocupa de vânzările din print, online și aplicație, precum și de dezvoltarea unei linii de evenimente care să completeze, și cu BTL.

Adras Kovacs, patronul și fondatorul Șapte Seri: „În ultimul an, Șapte Seri a migrat spre un conținut editorial premium, care înseamnă inclusiv proiecte de branded content și parteneriate cu branduri comerciale puternice. Pariul pe care l-am făcut în ianuarie 2015, atunci când am relansat revista în format mare, s-a dovedit câștigător și am ajuns în punctul în care trebuie să ne întărim echipa de vânzări și să ne extindem operațiunile din zona de proiecte speciale, de branded content și native advertising. Vrem să oferim publicului o revistă interesantă și vrem să lucrăm cu advertiserii pentru a dezvolta proiecte inovative.”

Ovidiu Mureșanu a lucrat înainte de Reader's Digest la Viva, unde a coordonat vânzările pentru print și s-a ocupat de organizarea petrecerilor acestei publicații.

Publicitate

Mureșanu, despre venirea la Șapte Seri: „Șapte Seri este prima revistă românească pe care am răsfoit-o în momentul în care m-am mutat în București, acum 12 ani. Îmi petreceam mult timp pe terasa de la Green Hours și pe Teatrul Național, "La Motoare", iar "Șapte Seri" mi-a ținut de multe ori de urât și mi-a spus întotdeauna ce evenimente, concerte sau filme să nu ratez, așa că am ajuns să o îndrăgesc și să nu-mi pot imagina o ieșire în oraș fără ea. Pe vremea aceea nu aveam habar că voi ajunge să lucrez la reviste, că le voi iubi și vor deveni o parte atât de importantă din viața mea. Însă acum îmi dau seama că era cumva predestinat să ajung în echipa Șapte Seri.”

Șapte Seri este o publicație gratuită de cultură, timp liber și lifestyle urban, fondată la București, în 1998, ca săptămânal pe hârtie. În ianuarie 2015, ediția tipărită s-a relansat în format mare, A4, pe hârtie reciclată de calitate și cu un conținut adresat publicului urban, tânăr, cu venituri medii și peste medie. În București se distribuie 40.000 de exemplare lunar, în marile companii, mall-uri, instituții culturale, hoteluri etc. În teritoriu revista este bilunară, are 8 ediții locale, cu un total de 94.000 exemplare lunar.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Un singur sfat: cere salariul in avans de la "patronul si fondatorul" sau asuma-ti deja pierderea :). Avea 6500 de exemplare pe vremea cand declara 24.000 de exemplare. Acum cate mai sunt? 2500? Bafta!

Trimite un comentariu