Skip to main content

AUDIENȚĂ. Debut cu blaturi. Bake Off, primul loc la prima ediție

 
AUDIENȚĂ. Debut cu blaturi. Bake Off, primul loc la prima ediție

AUDIENȚE. Românii au stat cu ochii pe torturile preparate la Bake Off România, în ediția de debut de pe Pro TV. Emisiunea culinară axată pe dulciuri a fost pe prima poziție în topul audiențelor, pe toate cele trei targeturi: național, urban și comercial.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV la prima ediție Bake Off din acest sezon (intervalul 20.30-22.55): 

NAȚIONAL. Bake Off a ținut în fața televizoarelor, în fiecare minut, peste 1,6 milioane de români. După Pro TV, au urmat în top Kanal D (1,4 milioane cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor) și Antena 1 (820.000 de români cu Transformers). 

Vârf NAȚIONAL Bake Off: 2,11 milioane de persoane (11,5 rating și 20% cotă de piață)  la 20.53. 

URBAN. Peste 900.000 de telespectatori în medie pe minut din mediul urban, pentru Bake Off. Locul doi pentru Kanal D (aproape 800.000 de persoane) și trei pentru Antena 1.

DigiSport a fost în top cinci, cu meciul Viitorul - Pandurii Tg. Jiu.

COMERCIAL. Jumătate de milion de români între 18 și 49 de ani s-au uitat la emisiunea de pe Pro TV. Pe locul următor, filmul Transformers, de pe Antena 1, a numărat 300.000 de telespectatori din acest target.

Locul patru pentru DigiSport pe segmentul comercial.  

Vârf COMERCIAL Bake Off: 595.000 de telespectatori (23,9 rating și 52,3% cotă de piață), la 22.08.

Audiența posturilor TV luni, 29 februarie, pe intervalul Bake Off (20.30-22.45), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.652.000 9.0 17.1
2 Kanal D 1.447.000 7.9 15.0
3 Antena 1 823.000 4.5 8.5
4 Antena 3 534.000 2.9 5.5
5 National TV 434.000 2.4 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV luni, 29 februarie, pe intervalul Bake Off (20.30-22.45), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 913.000 9.2 17.3
2 Kanal D 788.000 7.9 15.0
3 Antena 1 425.000 4.3 8.1
4 Antena 3 334.000 3.4 6.3
5 DigiSport 1 277.000 2.8 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV luni, 29 februarie, pe intervalul Bake Off (20.30-22.45), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 499.000 10.4 23.8
2 Antena 1 304.000 6.3 14.5
3 Kanal D 231.000 4.8 11.0
4 DigiSport 1 81.000 1.7 3.9
5 Antena Stars 66.000 1.4 3.2

GALERIE FOTO. Prima ediție Bake Off, în imagini

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • audientele sunt destul de bune, dar momentan emisiunea pare un Masterchef cu amatori. alegerea juratilor mi se pare cea mai neinspirata. chiar era necesar sa fie 1 la 1 cu actualii Masterchefi? e o decizie neinspirata, care le face lor acomodarea mai dificila, pentru ca momentan, nefiind atat de obisnuiti cu camerele, nu pot parea decat niste amatori.

Trimite un comentariu