Skip to main content

NEOBIȘNUIT. B1 TV își afișează pe site o ofertă de publicitate last minute: 3 lei mia de telespectatori

 
NEOBIȘNUIT. B1 TV își afișează pe site o ofertă de publicitate last minute: 3 lei mia de telespectatori
televiziune_telecomanda_capital

NEOBIȘNUIT. Gest inedit al canalului de știri B1 TV. Postul își anunță pe site prețurile la publicitate, într-o ofertă specială pentru spațiul neocupat în perioada 15-31 martie. Postul a postat pe site o ofertă „last minute” cu diferite variante de preț, ce vizează „micii întreprinzători”. 

„De acum înainte, trebuie să ştii că cu doar 3 lei, mesajul tău poate ajunge la 1.000 de oameni! Raportat la publicitatea online, preţul e echivalent”, se anunță pe site-ul televiziunii de știri.

Publicitate

Televiziunea pornește cu prețuri de la 100 lei pentru 25 de difuzări ale unui mesaj de 10 secunde pe ecran, până la spoturi de 30 de secunde, ale căror prețuri variază în funcție de difuzări: de la 4.900 de lei, la 13.900 de lei.

Este o practică neobișnuită pentru o televiziune centrală să-și afișeze prețurile la publicitate chiar pe site, într-o formă detaliată.

Oferta este disponibilă doar două săptămâni, se mai arată în mesajul celor de la B1 și este valabilă doar pentru minutele de publicitate rămase neocupate de reclama clasică.

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ca să-mi fac și o idee, întreb și eu: cum sunt tarifele de față în comparație cu ale celorlalte posturi de știri, în special Antena 3 sau RTV? Mulúmesc
  • 3 lei/1000 telespectatori - adica 555lei/180.000 telespectatori (aprox 1 pct de audienta). In euro cam 123/pct de audienta. Din ce stiu asta e posibil cel mai mare pret (estimat mediu - nu pt prime-time) la momentul actual...

Trimite un comentariu