Skip to main content

GMP PR a lansat un departament de „brand journalism”, condus de o fostă jurnalistă

 
GMP PR a lansat un departament de „brand journalism”, condus de o fostă jurnalistă

GMP PR lansează din luna martie divizia de brand journalism. Departamentul va crea conținut editorial pentru clienții agenției și va îmbina strategia comunicării unui brand cu storytelling-ul jurnalistic, potrivit unui anunț al GMP.

Departamentul de brand journalism va fi condus de Alexandra Olivotto, care are peste 10 ani de experiență în presă și doi în marketing și PR. Ea a lucrat în principal în presa cotidiană (Cotidianul, EVZ), unde a coordonat departamentul de cultură și a acoperit festivaluri internaționale de film de la Cannes până la Beijing, dar a colaborat și cu publicații precum Adevărul, Academia Cațavencu, România literară, Omagiu, Le Monde Diplomatique, GQ, Dilema Veche, Esquire și Republica.

Publicitate

Alexandra Olivotto: „În Brand journalism gândim comunicarea unui brand ca într-o ședință de redacție: ce subiecte avem, ce unghiuri abordăm, care sunt cuvintele cheie. Toate trebuie să formeze o poveste dinamică a brandului, interesantă pentru consumator, care poate fi tradusă şi adaptată în funcţie de canalul de comunicare.”

Ioana Mănoiu, managing director la GMP: „Redarea poveștii unui brand este mult mai complexă acum decât era în urmă cu zece ani. S-a încheiat perioada textelor publicitare sau «piaristice», brandurile ori livrează conținut valoros, ori nu le va citi nimeni. Crearea departamentului a venit firesc în acest context, iar angajarea unui om cu experiență în ambele domenii ne permite să acoperim exact acea graniță dintre jurnalism și marketing.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu