Skip to main content

IAA România are un nou președinte, după ce Mihai Bârsan și-a încheiat mandatul

 
IAA România are un nou președinte, după ce Mihai Bârsan și-a încheiat mandatul
Sursa foto: IQ Ads
IAA România, organizația care reprezintă interesele industriei de comunicare, are un nou consiliu director și un nou președinte. Maria Predoiu, de la Procter&Gamble, a trecut la conducerea organizației, în locul lui Mihai Bârsan (Ursus Breweries). 

Maria Predoiu a fost aleasă Preşedinte al IAA România în cadrul Adunării Generale care a avut loc joi, 17 martie, și în care a fost desemnată prin vot conducerea asociației pentru următorii doi ani.

Publicitate

Noul Consiliu Director este compus din:

Preşedinte - Maria Predoiu (Procter&Gamble)

 

Membri:

Reprezentanţi Agenţii: Alexandra Iavorschi (Publicis Group),  Alexandra Olteanu (Initiative Media),  Bogdan Nitu (Webstyler),  Mihai Trandafir (BV McCann Erickson).

Reprezentanţi Clienţi: Mihai Barsan (Ursus Breweries), Mihaela Ungar (KMG Rompetrol), Narcis Horhoianu (Heineken Romania),  Roxana Baias (Vodafone Romania).

Reprezentanţi Mass Media: Lucia Antal (PRO TV),  Sorin Enache (Euromedia).

IAA este o organizaţie tripartită, un parteneriat strategic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media.

Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu 70 de filiale în 40 de ţări.

În România, IAA reuneşte peste 120 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu