Skip to main content

Românii au talent la a treia ediție: peste 3,5 milioane de privitori. TVR, în top cinci cu Eurovisionul

 
Românii au talent la a treia ediție: peste 3,5 milioane de privitori. TVR, în top cinci cu Eurovisionul

AUDIENȚE. Seară de vineri aglomerată la TV, în care s-au întâlnit Românii au talent, Bahar, Rambo și Eurovision. În ciuda aglomerației de pe TV, Românii au talent a obținut cifre mai mari față de ediția de săptămâna trecută. 

Publicitate

Selecția Națională a Eurovision, desfășurată la Baia Mare, a adus TVR în top cinci televiziuni.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute vineri serara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent: 

NAȚIONAL. Show-ul de talente de pe Pro TV a fost urmărit la a treia ediție a preselecțiilor de 3,5 milioane de persoane. Cifrele au fost duble față de Kanal D, care a avut serialul Bahar pe interval.

Antena 1, cu Rambo III, a înregistrat o medie de 880.000 de privitori. TVR 1 a avut locul patru, cu Selecția Națională Eurovision (senifinala), care a fost urmărită de aproape 350.000 de persoane. 

Vârf Românii au talent la nivel NAȚIONAL: 4,5 milioane de persoane (24,6 rating și 43,4% cotă de piață)  la 21,50. 

URBAN. Show-ul de talente a avut, la orașe, 1,88 milioane de privitori, cu aproape 100.000 mai mulți decât la ediția a treia. Kanal D a fost pe doi, cu o medie de 894.000 de orășeni. Antena 1 a avut locul al treilea, cu cifre de patru ori mai mici ca Pro TV. TVR 1 a fost pe cinci, cu o medie de 202.000 de orășeni. 

Vârf Românii au talent la nivel URBAN: 2,3 milioane de persoane (23,1 rating și 43,4% cotă de piață), la 22.32. 

COMERCIAL. Show-ul de talente a fost urmărit aseară de 991.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Kanal D, ocupantul locului doi, a avut cifre de trei ori mai mici. TVR 1 a fost pe patru, cu o medie de 68.000 de persoane. 

Vârf Românii au talent pe COMERCIAL: 1,17 milioane de telespectatori (24,5 rating și 56,4% cotă de piață), la 23.01.

Audiența posturilor TV vineri, 4 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.07), la nivel NAȚIONAL:

 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 3.566.000 19.5 35.0
2 Kanal D 1.731.000 9.4 17.0
3 Antena 1 877.000 4.8 8.6
4 TVR 1 319.000 1.7 3.1
5 Antena 3 298.000 1.6 2.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 4 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.07), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.886.000 18.9 34.3
2 Kanal D 894.000 9.0 16.2
3 Antena 1 478.000 4.8 8.7
4 Antena 3 206.000 2.1 3.7
5 TVR 1 202.000 2.0 3.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 4 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.07), la nivel COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 991.000 20.6 44.5
2 Kanal D 301.000 6.3 13.5
3 Antena 1 173.000 3.6 7.8
4 TVR 1 68.000 1.4 3.0
5 AXN 38.000 0.8 1.7

Citește și:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu

btn PaginaDeMedia.ro