Skip to main content

FOTO. Cele mai creative reclame, selectate lunar de asociația publicitarilor

 
FOTO. Cele mai creative reclame, selectate lunar de asociația publicitarilor

Art Director's Club Romania dă startul unui nou proiect cu scopul de a promova și de a recunoaște excelența în creativitatea românească.

Astfel, în fiecare lună, membrii Art Directors Club România vor alege top trei cele mai creative execuții realizate de agențiile de publicitate în luna respectivă pentru a oferi industriei o oglindă cât mai fidelă a nivelului la care se află.

Publicitate

În fiecare lună vor fi selectate echipa lunii și ideea lunii, iar la finalul anului, va fi acordată distincția "Echipa anului", "Ideea anului" și "Clientul Anului" în cadrul unei ceremonii.

Topurile lunilor ianuarie și februarie 

Pe primul loc în topul din luna ianuarie se situează Publicis România cu campania Shop like a Jedi, realizată pentru Carrefour. Aceasta este urmată de campania celor de la Ogilvy&Mather, Where’s mr Applehead, pentru clientul Strongbow. Iar locul trei este câștigat de Fun Done cu o idee inedită de outdoor, implementată pentru agenția de turism Happy Tour.

Ema Prisca, Independent Creative Director & membru ADC*RO, declară: "Mi s-a părut că prin magazinul virtual manevrat de forța, Carrefour și-a apropriat lansarea ultimului film din seria Star Wars într-un mod foarte relevant, asta în contextul în care multe mărci s-au lipit de acest eveniment într-o manieră mai mult sau mai puțin inspirată."  

În luna februarie, McCann Erickson este agenția de pe primul loc cu campania Go Mono pentru Radio 21. Lowe Profero ocupă locul al doilea datorită activării de Valentine's Day pentru Orange, My Heartbeats App, iar pe locul trei se situează agenția nou lansată de Human Marketing, The Temple, cu un video 360 stop motion, Grolsch Creative Metamorphosis.

„Am dat nota maximă pentru că se pornește de la o problemă reală demostrată statistic și se vine cu o soluție curajoasă: o stație radio de top își degradează calitatea emisiei la ora sa de maximă audiență - matinalul - pentru a nu mai acapara toată atenția ascultatorilor săi aflați pe stradă. Nu este doar o soluție de comunicare, este o rezolvare practică pentru problema identificată. Este mai mult decat un stunt media pentru awareness”, declară Dinu Pănescu, Creative Director & Partner The HUB/Creative & membru ADC*RO.

Celelalte campanii jurizate și remarcate în luna februarie au fost Vodafone – Manifesto, Pepsi - 50 de ani de spirit liber și Therme Bucuresti - Flashmob cu Orchestra Simfonică.  

Galerie foto&video cu campaniile castigatoare:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu