Skip to main content

AUDIENŢE. Supravieţuitorul, aproape la egalitate cu Antena pe comercial. Pe acest target, Chefi la cuţite a avut primul loc pe intervalul lor

 
AUDIENŢE. Supravieţuitorul, aproape la egalitate cu Antena pe comercial. Pe acest target, Chefi la cuţite a avut primul loc pe intervalul lor

AUDIENŢE. Date interesante la primul episod din Supravieţuitorul, show-ul prezentat de Dragoş Bucurenci la Pro TV. Dacă pe publicul naţional şi la oraşe Pro TV a avut un avans de câteva puncte de rating, pe segmentul comercial 18-49 de ani show-ul de Supravieţuire a fost aproape la egalitate cu Antena 1, care difuza Chefi la cuţite.

Publicitate

Chefi la cuţite a fost mai lung cu o oră decât Supravieţuitorul, iar pe tot intervalul emisiunii lor, foştii MasterChefi au depăşi Pro TV pe segmentul comercial.

Pe intervalul Supravieţuitorul (20.30-22.35), Pro TV a avut 387.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, iar Antena 1 a numărat 375.000. Diferenţa a fost mai mare la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Antena 1 a recuperat pe acest target după finalul Supravieţuitorul, emisiunea Chefi la cuţite fiind mai lungă cu o oră decât Survivor. Pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-23.30), Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea au atras pe Antena 1 aproape 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, cu aproape 50.000 mai mulţi decât Pro TV. Antena 1 a fost pe prima poziţie pe acest segment. La nivel naţional şi la oraşe, a fost pe poziţia a doua, cu cifre apropiate de cele de pe intervalul Survivor.

Audienţa posturilor TV la prima ediţie Supravieţuitorul:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,3 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la emisiunea de pe Pro TV. Antena 1 a fost pe intervalul Supravieţuitorul pe poziţia a doua, cu o medie de 950.000 de români, la egalitate cu postul Kanal D.

URBAN. O medie de 760.000 de telespectatori pe minut pentru emisiunea prezentată de Dragoş Bucurenci. Pro TV a fost urmat de Antena 1, cu 580.000 de persoane. Locul trei pentru Kanal D.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Supravieţuitorul a fost aproape la egalitate cu foştii MasterChefi, acum Chefi la cuţite la Antena 1. O medie de 387.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Pro TV şi de 375.000 pentru Antena 1.

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.299.000 7.2 16.5
2 Antena 1 953.000 5.3 12.1
3 Kanal D 949.000 5.3 12.0
4 Antena 3 549.000 3.1 7.0
5 Romania TV 429.000 2.4 5.4
6 DigiSport 1 359.000 2.0 4.6
7 National TV 334.000 1.9 4.2
8 Happy Channel 184.000 1.0 2.3
9 Prima TV 165.000 0.9 2.1
10 Pro Cinema 164.000 0.9 2.1

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 762.000 7.8 17.3
2 Antena 1 580.000 6.0 13.2
3 Kanal D 484.000 5.0 11.0
4 Antena 3 359.000 3.7 8.2
5 DigiSport 1 283.000 2.9 6.4
6 Romania TV 236.000 2.4 5.4
7 National TV 119.000 1.2 2.7
8 Happy Channel 110.000 1.1 2.5
9 Acasa 104.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 81.000 0.8 1.8

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 387.000 8.7 23.0
2 Antena 1 375.000 8.4 22.3
3 Kanal D 147.000 3.3 8.8
4 DigiSport 1 110.000 2.5 6.5
5 Antena 3 49.000 1.1 2.9
6 Acasa 43.000 1.0 2.6
7 Pro Cinema 37.000 0.8 2.2
8 Happy Channel 36.000 0.8 2.2
9 Romania TV 36.000 0.8 2.2
10 National TV 35.000 0.8 2.1

GALERIE FOTO. Prima ediţie Supravieţuitorul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • alex alex
    de ce nu puneti si audientele de marti seara?!!?!:)))))))
  • Iuli Iuli
    COMERCIAL. Antena 1 s-a clasat pe locul întâi cu o medie de 8,8 puncte de rating și 23,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu o medie de 7,4 puncte de rating și 20 % cota de piață.

    URBAN. Și la nivelul publicului din mediul urban „Chefi la cuțite” a condus topul cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 6,3 puncte de rating și 14,9 % cota de piață.
  • florin florin
    @geo, eu am vrut doar sa evindetiez ca 60.000 de oameni s-au uitat la supravietuitorul doar din curiozitate si imediat dupa au trecut pe antena. Dovada ca chefi la cutite este un produs bun. De ce nu comentezi si celelalte puncte?
  • geo geo
    Și eu am urmărit aseară știrile...au spus că emisiunea a obtinut 8.7 rating si 23% share, fiind urmarita pe tot intervalul de 1.3 milioane de telespectatori...însă nu au ”înflorit” știrea, că au fost lideri pe toate segmentele etc.
    Apropo @Florin, nu ai văzut dar comentezi...și ce vină a avut Supraviețuitorul că, imediat după terminarea lui, audiența Pro tv a scăzut. Tu ai luat 8 la un examen și cel care vine după tine ia 5 sau 6...tu ești scos vinovat ?
  • Expertul, Expertul,
    Vedem maine daca am dreptate! In aceasta seara, Supravietuitorul a scazut sub 20% market share pe comercial si ca zboara din Prime Time, in curand. Sunt prea putine probe pentru 4H de program in fiecare saptamana.
  • Expertul, Expertul,
    @iuli, In Slovacia TVmarkiza, statie CME, are lunea, de la 20.30 un serial asemanator cu Las Fierbinti, care se numeste Horna Dolna si care obtine peste 40% market share la fiecare difuzare pe targetul comercial 12 54. Dupa ce in prima saptamana Survivor a fost programat de la 20.30 de marti pana joi, cu audiente foarte slabe, din aceasta saptamana a fost programat de la 21.40. Aseara, programat dupa Horna Dolna, cea mai urmarita productie din Slovacia, a reusit doar 21% market share. Deci Supravietuitorul Nu cred ca ar functiona chiar daca ar fi precedat de Las Fierbinti.
  • florin florin
    Desi am vrut, Nu am vazut emisiunea, dar ca majoritatea celor de aici consider un mare esec al pro-ul pentru prima emisie. Si argumentele sunt:
    1. Prima emisie de obicei aduna mai mult decat merita ptr ca multi se uita din curiozitate (adevarul o sa-l aflam miercuri dimineata sau chiar sapt viitoare)
    2. Are un buget mult mai mare
    3. Calitatea imaginii net superioara la pro-tv.
    4. Si nu in ultimul rand sa nu uitam, desi nu se mai aminteste pe aici, ca antena are 1,5 milioane de televizoare mai putin decat pro-ul ( antena nu este in reteaua prin satelit de la rds).
    Avand aceste 4 avantaje si sa aduni doar 12.000 oameni in plus pe comercial pentru ca imediat dupa terminare sa scazi 50.000 sub antena este un mare esec. Succes tuturor.
  • Allex Allex
    expertule, ai idee cand se termina contractul Pro cu Studiourile Kentsuros?
  • gigi gigi
    @Dan, o alta problema ar putea fi si prezentatorul Bucurenci care are carisma zero.
  • Iuli Iuli
    Daca ProTV ar difuza un episod din Las Fierbinti inainte de emisiune, cred ca ar ridica audienta.
  • Dan Dan
    they f**ked up masterchef for this?!
    peisajul e singurul lucru misto la emisiune. si probele in sine.
    montajul e haotic, sunetul variaza foarte tare de la cadru la cadru (unele au zgomot pe fundal altele nu, unele au o gâjâială deranjanta si pe altele e foarte evident noise cancellation-ul folosit).
    in plus, nu am vazut in viața mea elemente grafice facute intr-o lene mai mare. numele concurentilor si al triburilor sunt scrise mare, cu un font grosolan si folosind cele mai urate culori posibile :| :| puteau sa puna macar logo-ul tribului sau macar ceva text minimalist dintr-o singura culoare, nu gradientul ala care arata venit direct din anii 90. sunt mii de freelanceri pe youtube care fac elemente grafice de 1000 de ori mai bune.
    nu cred ca grafica si sunetul au fost motivul pierderilor in audiență, dar sunt detalii care conteaza la produs ca un intreg. nu mi-a starnit mare interes pentru episoadele urmatoare.
  • Expertul, Expertul,
    @gigi, cred ca ai ceva in urechi! La stiri s-a spus ca emisiunea a obtinut 8.7 rating si 23% share, fiind urmarita pe tot intervalul de 1.3 milioane de telespectatori. Lasa dezinformarea ca nu tine!
  • gigi gigi
    Din categoria "mintiti poporul cu televizorul", in seara asta la prostirile de la 19, Esca anunta ca emisiunea "Supravetuitorul" a fost urmarita de cateva milioane de romani si ca a avut 26% share pe comercial. Slow clap.
  • mioara mioara
    supravietuitorul mi s-a parut dezamagitor. nimic nu te tine in priza, mi se pare penibil ca la o astfel de emisiune sa alegi sa etalezi niste fete aproape dezbracate. la fel de penibil mi s-a parut ca in cufar sa se gaseasca o tableta, si nu hartie
  • Expertul, Expertul,
    @allex, Da, sunt probleme cu sunetul la Vocea dupa mutarea la kentauros si sunt prea mici pentru asemenea formate ca Got Talent si The Voice. Dupa ce se termina contractul ProTV cu kentauros sunt sanse sa se revina la buftea.

Trimite un comentariu

sus