Skip to main content

CNA a dat licenţă pentru un post cu informaţii din trafic. Televiziune se va lansa anul viitor

 
CNA a dat licenţă pentru un post cu informaţii din trafic. Televiziune se va lansa anul viitor

Vom avea o televiziune cu informaţii despre trafic. CNA a aprobat astăzi acordarea unei licenţe prin satelit pentru Trafic TV, post tematic cu informaţii despre traficul din România, de la cel rutier, la cel aerian sau maritim.

Publicitate

Potrivit infromaţiilor prezentate la CNA, Trafic TV va emite 24 de ore, va avea 90% producţie proprie, cea mai mare pare vor fi programe de informare. Postul Trafic TV va avea o investiţie de 400.000 de euro protrivit documentaţiei depuse la CNA.

Reprezentanţii postului estimează că televiziunea va fi lansată în jurul datei de 1 mai 2017.

Acţionarii societăţii sunt Ionel Bara şi Răzvan Moldovan, iar director de program este Teodor Hossu Longin.

Ionuţ Bara - Vrem să facem un post de ştiri, de nişă, pe problematica de trafic. Avem o experienţăă în presă de mulţi ani. E loc pe piaţă şi de aşa ceva. Este un volum mare de informaţia şi avem capacitatea să le filtrăm.

Răzvan Moldovan - Ca să fim şi mai clari, o să încercăm să acoperim zonele de meteo, cum influenţează acestea transportul maritim sau feroviar. În urma protocoalelor pe care o să le încheiem cu instituţii precum ISU sau CFR, vrem să anunţăm în timp real orice perturbare a traficului. Încercăm să acoperăm transporturile maritime, tot ce e legat de infrastructura rutieră, blocaj în trafic. Încercăm să ne construim o reţea de reporteri locali în toată ţara.

Ionel Bara, managerul Trafic TV: „Trăim într-o lume globalizată, în care astfel de evenimente sunt puternic interconectate. O grevă a controlorilor de trafic aerian din Spania îl afectează şi pe un cetăţean din Huşi, de exemplu, venit în vacanţă acasă şi care trebuie să se întoarcă la muncă la Madrid. Trafic TV îşi propune să devină un partener de încredere al tuturor celor care au nevoie de o informare promptă şi corectă din domeniul transporturilor, dar şi al industriei hoteliere, asigurărilor sau al altor domenii conexe. Ştim că vom avea de gestionat un volum uriaş de informaţie, una deocamdată neexploatată suficient pe piaţa media de la noi, şi ne dorim să o filtrăm în aşa fel încât beneficiarul acesteia, telespectatorul, să o considere folositoare, interesantă şi chiar vitală uneori.”

Grila noului post TV se va axa pe informaţie în proporţie de 85%, publicistică-documentare 10% şi divertisment 5%. Trafic TV se adresează cu preponderenţă unui public activ, all-urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu studii medii şi superioare.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus