Skip to main content

VIDEO. McCann şi Publicis, premii pentru România la festivalul Eurobest

 
VIDEO. McCann şi Publicis, premii pentru România la festivalul Eurobest

Două agenţii româneşti, nouă premii la festivalul de publicitate Eurobest, care şi-a desemnat vineri seara câştigătorii. Şase au mers la McCann şi trei la Publicis.

Publicitate

McCann a fost premiată pentru campaniile Bittersweet Pies, pentru lanţul de patiserii Paul şi pentru campania Brave Cut a Fundaţiei Renaşterea.

Premiile atrase de agenţiile din România, în continuare:

McCann România, Bittersweet Pies pentru patiseriile Paul - argint la secţiunea creative data.

Campania Bittersweet Pies şi-a propus să atragă atenţia asupra discriminărilor de gen din România. Cum? print-o serie de torturi, pe care erau desenate statistici despre diferenţele de gen. Astfel au ieşti Tortul diferenţa de salariu, Tortul nereprezentării în parlament, Tortul Topul celor mai bogaţi, Tortul Start-up Inegal sau tartele Plafon de sticlă, ce arată diferenţa în pozitii de senior management comparând cu egalitatea în poziţii din middle management.

McCann România, campania Brave Cut pentru Fundaţia Renaşterea: două bronzuri, la categoriile Sectors şi Use of Media şi un argint la categoria Guerrilla Marketing în secţiunea Promo and Activation. O campanie ce a susţinut donarea de păr pentru crearea unor peruci pentru femeile bolnave de cancer.

McCann România - două premii de bronz pentru campania Go Mono pentru Radio 21

Emisiunea matinală a postului Radio 21, transmisă mono pentru a-i încuraja pe oameni să asculte muzică într-o singură cască şi astfel să evite accidentele pe stradă.

Publicis România - pentru aplicaţia Mr Bear Driver: aurul la secţiunea media, argint la promo and activation şi bronz la secţiunea direct.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus