AUDIENŢE REVELION 2020. „Dacă nu ies pe primul loc în acest an mă zboară", spunea Dan Negru, în glumă, la Interviurile Paginademedia.ro. Avea toate motivele să se ţină de glume.
Cine a fost pe primul loc de Revelion? La cine s-au uitat românii, cum fac de 20 de Revelioane? (Tot) la Dan Negru.
Negru a asigurat, ca în toţi cei 20 de ani, cea mai mare diferenţă din an dintre Antena 1 şi Pro TV. În favoarea Antenei 1: de peste opt ori a fost audienţa postului Intact mai mare decât a Pro TV (care a dat filme în noaptea dintre ani).
Revelionul Starurilor, cu măşti, s-a apropiat de trei milioane de români în fiecare minut, o cifră şi peste Revelionul lui Negru de anul trecut.
Ne notat cota de piaţă pe publicul comercial: aproape jumătate din tinerii între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Antena 1, cu Revelionul lui Dan Negru.
Locul al doilea la nivel naţional şi la oraşe pentru România TV, cu SuperRevelionul (o petrecere care a început încă din timpul zilei).
Postul de ştiri mai avea puţin şi făcea milionul (o audienţă mult peste 2019). Faţă de anii trecuţi, România TV nu a mai folosit "artificiul" cu DIRECT pe ecran (care lăsa impresia că show-ul este în direct). Au punctat doar că "se cântă Live" (că invitaţii nu fac playback adică).
Măştile lui Negru (dar din alţi ani) s-au văzut şi pe Antena 3, unde Mircea Badea şi Mihai Gâdea, ca gazde, introduceau imagini din arhivă (chiar şi momentul de anul trecut cu Mihai Gâdea mască la Dan Negru).
Ce au dat alte staţii:
- Kanal D - Revelion Teo Show (Revelion cu Teo Trandafir gazdă)
- Antena Stars - Vedetelion
- Naţional TV - Avem chef de Revelion (cu Corina Chiriac)
- TVR 2 - Fuegovelion
Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 2.840.000 | 16 | 36,2 |
2 | Romania TV | 940.000 | 5,3 | 12 |
3 | Kanal D | 765.000 | 4,3 | 9,8 |
4 | Antena 3 | 361.000 | 2 | 4,6 |
5 | Pro TV | 353.000 | 2 | 4,5 |
6 | Antena Stars | 317.000 | 1,8 | 4 |
7 | TVR 2 | 295.000 | 1,7 | 3,8 |
8 | TVR 1 | 250.000 | 1,4 | 3,2 |
9 | ETNO | 232.000 | 1,3 | 3 |
10 | National TV | 232.000 | 1,3 | 3 |
Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.317.000 | 13,8 | 32,8 |
2 | Romania TV | 544.000 | 5,7 | 13,5 |
3 | Kanal D | 301.000 | 3,1 | 7,5 |
4 | Antena 3 | 259.000 | 2,7 | 6,5 |
5 | Pro TV | 199.000 | 2,1 | 4,9 |
6 | TVR 2 | 159.000 | 1,7 | 3,9 |
7 | TVR 1 | 147.000 | 1,5 | 3,6 |
8 | Antena Stars | 130.000 | 1,4 | 3,2 |
9 | ETNO | 103.000 | 1,1 | 2,6 |
10 | National TV | 101.000 | 1,1 | 2,5 |
Vezi cifrele de la Miezul Nopţii Revelion 2020, aici
Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, pe SEGMENTUL COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 594.000 | 13,9 | 42,6 |
2 | Pro TV | 126.000 | 2,9 | 9 |
3 | Romania TV | 116.000 | 2,7 | 8,3 |
4 | Kanal D | 94.000 | 2,2 | 6,7 |
5 | Antena 3 | 49.000 | 1,2 | 3,5 |
6 | TVR 1 | 43.000 | 1 | 3,1 |
7 | Antena Stars | 42.000 | 1 | 3 |
8 | TVR 2 | 37.000 | 0,9 | 2,7 |
9 | National TV | 28.000 | 0,7 | 2 |
10 | ETNO | 23.000 | 0,5 | 1,6 |
Vezi audienţele REVELIONULUI 2019, aici
Vezi audienţele REVELIONULUI 2018, aici
Vezi audienţele REVELIONULUI 2017, aici
Vezi audienţele REVELIONULUI 2016, aici
GALERIE FOTO. Revelionul Starurilor 2020 cu Dan Negru, în imagini:
Citeşte şi: VIDEO. Dan Negru, 20 de ani de Revelioane la Antena 1. „Nu online-ul a omorât TV-ul”. Cât vor mai merge măştile şi care e „reţeta” lui Negru?
MIEZUL NOPŢII 2020. Pe ce post TV au trecut românii în noul an? Pe Antena 1 şi pe România TV
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
1. Intervalul 22.00-2.00 este considerat Prime-Time-ul Revelionului. Toate celelalte posturi TV au programul special cam în acest interval, astfel că este comparația corectă.
2. Tehnic, audiențele din fiecare zi se măsoară până la ora 2.00. Datele care trec de această oră sunt disponibile după o zi (adică abia mâine în cazul de față).
Jobul televiziunilor nu e sa incinte prostimea ci sa vinda publicitate.
Antena a citigat detasat la capitolul incintare, dar audienta nu a fost una utila pt business - doar 20% din public sunt comercial.
Efort mare pentru bani putini ar spune controlorii finaciari.
Si mai rau arata situatia la televiziunile mici care au mers tot pe solutii prafutie pentru gospodine si nostalgii din Epoca de Aur - conversia audienta totala -> comercial la Kanal D si Realitatea TV e sub 15%.
PRO asa "praf" cum il vad incintatii ca tine nu a facut nimic , dar a ales bine - 60% din audienta nu sunt "peizani" iar din total o treime e audienta utila pentru business.
Este o optiune strategica in fiecare an - bagi programe pentru gospodine la menopauza cu Teo, manelisti, populare, lautari, umor de autogara - vei atrage batrinii si precariatul rural. Victorie de palmares, cam scumpa relativ la costuri.