COMUNICAT. Miele a lansa la târgul IFA Miele Aerium, un aparat pentru împrospătarea hainelor şi alte accesorii. Sunt şi alte produse de top precum un nou aspirator cu acumulator fără fir, precum şi detalii inteligente pentru mai multă sustenabilitate în casă.
Mai multe detalii au fost dezvăluite de directorii executivi Dr. Markus Miele şi Dr. Reinhard Zinkann, precum şi Dr. Axel Kniehl, Director Executiv Marketing şi Vânzări, la conferinţa de presă de la standul Miele. Motto: „A Miele Open House (O casă deschisă Miele)”, pentru o viaţă de lux, confortabilă şi durabilă.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
O rochie elegantă este destul de şifonată după doar câteva ore de purtare, mirosul de mâncare de la pizzeria din colţ rămâne în jachetă sau aţi fost prinşi de o ploaie puternică purtând un pardesiu?
Miele Aerium este folosit pentru a împrospăta, netezi şi usca toate tipurile de textile cu aer, abur şi arome fine, fără detergent şi fără utilizarea unor cantităţi mari de apă. „În unele ţări din Asia, unităţile de acest tip sunt foarte cunoscute; în Europa, totuşi, sunt încă necunoscute”, spune dr. Markus Miele.
În funcţie de nevoile fiecăruia, sunt disponibile trei programe care, dacă este necesar, pot fi combinate cu opţiunea „Igienă” pentru a elimina bacteriile şi viruşii.
Al doilea produs nou de top la IFA, noul aspirator fără fir cu acumulator, Duoflex HX1, a fost prezentat de dr. Reinhard Zinkann. Cu ajutorul sistemului SpeedLock*, brevet în curs, şi a unui suport de perete potrivit, Duoflex HX1 este foarte simplu de operat. cDuoflex HX1 îşi datorează puterea de aspirare tehnologiei motorului de la fabrica Miele din Euskirchen.
Îmbunătăţiri suplimentare pentru categoria maşinilor de spălat vase
Dr. Reinhard Zinkann a atras atenţia şi asupra maşinilor de spălat vase care reprezintă o „poveste de succes specială”, cu peste 940.000 de unităţi vândute într-un singur an, cu cinci premii obţinute la rând la Stiftung Warentest, Germania, Green Product Award 2023 – şi cu aproape toate modelele din seria actuală G 7000 care au clasa de eficienţă energetică de top „A”.
„Pentru această ediţie IFA, am dezvoltat şi mai mult maşinile de spălat vase”, a anunţat dr. Zinkann.
Inteligenţa artificială elimină vizitele la service
Dr. Axel Kniehl a făcut referire la sustenabilitatea din viaţa de zi cu zi, subliniind, în special, noile caracteristici incluse în aplicaţia Miele**, din Tabloul de bord pentru consum, care oferă toate informaţiile despre consum şi sfaturi suplimentare despre economisirea energiei, până la noul „AI Diagnostics” instrument de service.
Pe baza inteligenţei artificiale, clienţilor Miele li se dă, de exemplu, un mesaj de eroare transmis către smartphone-ul lor cu instrucţiuni de auto-ajutor. Acesta urmează să fie lansat în primul trimestru al anului 2024.
Inteligenţa artificială se află şi în spatele Smart Food ID, care foloseşte o cameră în cuptor pentru recunoaşterea preparatelor şi selectarea automată a programului potrivit. 30 de reţete aparţin deja meniului sistemului, iar numărul creşte constant.
*Brevet în curs de primire, EP3854281
**Aplicaţiile de conectivitate care apar în text sunt servicii digitale suplimentare furnizate de Miele & Cie. KG sau de companiile partenere. Toate aplicaţiile inteligente sunt posibile prin sistemul Miele@home. Gama de funcţii poate varia în funcţie de model şi de ţară.
Despre Miele
Miele este producător mondial de aparate electrocasnice premium, inclusiv aparate de gătit, aparate de copt şi gătit cu abur, produse frigorifice, aparate de cafea, maşini de spălat vase şi rufe şi aspiratoare. Portofoliul Miele include, de asemenea, maşini de spălat vase, maşini de spălat şi uscătoare de rufe pentru uz comercial, precum şi maşini de spălat-dezinfectare şi sterilizatoare pentru utilizare în aplicaţii medicale şi de laborator.
Fondată în 1899, compania are opt fabrici de producţie în Germania, câte una în Austria, Republica Cehă, China, România şi Polonia, precum şi două fabrici de producţie aparţinând tehnologiei sale medicale italiene subsidiara Steelco. Vânzările în anul de afaceri 2022 sunt de aproximativ 5,43 miliarde EUR.
Miele este reprezentată cu propriile filiale de vânzări şi prin importatori din aproape 100 de ţări/regiuni. În întreaga lume, compania este administrată de familie, aflată acum la a patra generaţie, are o forţă de muncă de aproximativ 23.300 de oameni, dintre care aproximativ 11.900 angajaţii lucrează în Germania. Compania îşi are sediul în Gütersloh în Westfalia.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro