Skip to main content

COMUNICAT. Noi branduri în AFI Cotroceni

 
COMUNICAT. Noi branduri în AFI Cotroceni

COMUNICAT. AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, a continuat în a doua jumătate a anului diversificarea mixul de chiriaşi, deschizându-se noi magazine ale unor branduri internaţionale extrem de cunoscute şi aşteptate, printre care Primark, HalfPrice, Enzo Bertini, Epantofi Modivo, Barbour, precum şi un concep nou de magazin al brandului Body Shop.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

In plus, câteva insule s-au deschis pe principalele coridoare  ale mall-ului – Velocita, Ploom, Pirin Hill şi NailsUp.

Noii chiriaşi ai AFI Cotroceni completează gama de produse şi servicii existentă, integrându-se perfect în mixul de retaileri deja existent,  acoperind o suprafaţă de 8.000 mp.

„Dezvoltarea mixului de chiriaşi este un proces care nu se încheie niciodată pentru echipa AFI Cotroceni, acum clienţii noştri având si mai multe opţiuni de shopping şi mai multe experienţe. Accesibilitatea, mixul de chiriaşi si opţiunile de entertainment sunt punctele noastre forte  iar în următoarea perioadă vom oferi noi motive de a vizita AFI Cotroceni”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager.

În premieră pe piaţa locală, HalfPrice a deschis la parterul mall-ului  un concept şi o poziţionare unică pe piaţă, venind în întâmpinarea clienţilor cu o combinaţie atractivă de mărci globale.

Magazinul multibrand high-class Enzo Bertini s-a deschis în luna septembrie, „affordable luxury” fiind unul din criteriile de selectare a brandurilor în magazin,  clienţii „Enzo Bertini” bucurându-se  de produse atractive, confortabile, de noutăţi în materie de design, toate, în acelaşi timp, la un preţ accesibil.

Peste  300 de branduri sunt acum în cel mai mare mall din România, 60% dintre ele fiind locaţii-ancoră atât în segmentul fashion şi beauty, cât şi în ariile de sport, electronice şi  home&deco.

Despre AFI Cotroceni

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziţia clienţilor săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spaţiu comercial din România, dar şi o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunităţi de petrecere a timpului liber.

Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt sala de cinema IMAX care are cel mai mare ecran din ţară, patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spaţiu expoziţional unic care propune o călătorie într-o lume a senzaţiilor şi iluziilor optice.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus