Reţeaua de advertising online Thinkdigital anunţă un nou produs premium: prima reţea de publicitate online în newslettere jurnalistice.
Începând de azi, clienţii, agenţiile de media, cele de relaţii publice, precum şi strategii în comunicare pot accesa dintr-un singur punct de contact 15 newslettere care cumulează peste 50.000 de abonaţi cu minimum 25.000 de cititori per expediere.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Lista este formată din:
• News & Spice - realizat de jurnalista Bianca Oanea
• Revista Pressei, Viaţa Bună şi Mai Bine – produse de redacţia PressOne
• Misreport – realizat de Codruţa Simina (Rise Project) şi Ovidiu Mihalcea (Rubrika)
• Watchdog Captura – realizat de Mihai Munteanu şi Roxana Garaiman
• Savantgarde – de Marius Cosmeanu
• Hacking Work – de Doru Şupeală
• De la Sat – scris de Ionuţ Teoderaşcu
• Jurnal de Bineri – de Melania Medeleanu
• Patru Pereţi – autor Daniel Popescu
• Scrisori de Bucurie – scris de Maria Cirstea
• Poveşti din Sport – de Andreea Giuclea
• Foaia de Observaţie – cu Sorana Stănescu
• Update 1.1 – cele mai importante ştiri tech ale lunii precedente, de Paul Alexandru şi Marian Hurducaş
Dragoş Stanca, Managing Partner Thinkdigital:
„Prin această nouă iniţiativă, Thinkdigital îşi continuă misiunea, asumată deja de câţiva ani, de a oferi pieţei media din România acces exclusiv la un inventar digital generat de creatori de conţinut autentici, pentru oameni, cu responsabilitate şi în interesul cititorilor, nu doar pentru satisfacţia algoritmilor care produc, prin clickbait, haos informaţional generalizat”.
Iuliana Penciu, Sales and Media Strategy Director:
„Prin noul produs vom oferi pieţei acces spre un public extrem de educat, aproape deloc expus până acum publicităţii. Vom face acest demers propunând metrici corecte, precum plata doar la numărul de cititori efectivi, nu la abonaţi, şi vom introduce noi KPI’s, aşa cum piaţa s-a obişnuit deja prin reţelele de jocuri şi podcasturi. Ca de obicei, inovăm - nu imităm!”.
• Detalii despre noul proiect Thinkdigital sunt disponibile via thinkdigital.net/newsletters
Compania a vândut recent divizia de performance marketing, care a fost preluată de Data Revolt, şi a anunţat poziţionarea fermă ca partener de monetizare al conţinutului digital etic.
În portofoliul companiei mai există şi alte două reţele unice în România: cea de in-game advertising si cea de publicitate în podcasturi. La acestea se adaugă şi oferta de regie de vânzări „clasică”, formată din mai multe site-uri de conţinut de calitate.
• Thinkdigital, parte a grupului internaţional TDG, susţine din punct de vedere tehnic şi ca regie exclusivă de vânzări şi iniţiativa non-profit Ethical Media Alliance - care îşi propune să găsească, alături şi de alţi actori responsabili din industria media şi din societatea civilă, soluţii practice de monetizare pentru proiecte online şi siteuri web care promovează şi produc conţinut de interes public, non-comercial, informativ, pro democraţie si anti-dezinformare.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro