Skip to main content

SLOGAN DE BUSINESS: Marţea, toate pisicile sunt albe. Ce are mâţa cu afacereza?

 

Marţea, toate pisicile sunt albe. Acesta este sloganul de campanie a unei reviste de business. Mai precis, pentru Money Express. Revista de business porneşte o campanie cu acest titlu, ocazie cu care îşi schimbă şi sloganul: de la Accelerează succesul la Cultivă instinctul pentru business.

Publicitate

Iată spotul video al campaniei:

[flashvideo filename=video/MEXmediu.flv /]

Ce are pisica albă cu business-ul? Am vrut un mesaj optimist, spun realizatorii campaniei. Iată explicaţiile lor, pe larg:

Ideea campaniei a pornit de la simplul fapt că revista Money Express apare marţea, zi tradiţional asociată cu superstiţii legate de evenimente negative. Dar pisicile negre şi cele trei ceasuri rele contravin complet filosofiei brandului Money Express, un brand care prin abordarea sa editorială evită clişeele şi elimină prejudecăţile.

În esenţă, sloganul campaniei, “Marţea, toate pisicile sunt albe”, are rolul de a declanşa o schimbare de atitudine, într-un context economic care face ca instinctul şi experienţa oamenilor din business să joace un rol crucial în delimitarea câştigătorilor şi a supravieţuitorilor de învinşi. Intenţia este că mesajul optimist al campaniei să mobilizeze comunitatea de afaceri să acţioneze şi să aibă iniţiativă indiferent de circumstanţe.

Campania a fost gândită inhouse, de către M&C Strategy Developtment, compania care deţine revista, după ce a cumpărat-o de la grupul Realitatea Caţavencu, la începutul anului.

Campania se derulează în perioada 10 martie – 31 mai 2010 şi include un spot TV, un spot radio, o serie de execuţii print şi bannere online, difuzate în cea mai mare parte pe canalele din grupul Realitatea Caţavencu.

Canalele de comunicare media:

  • TV: Realitatea TV, The Money Channel;
  • Radio: Guerrilla FM, Gold FM si Realitatea FM;
  • Presă scrisă: National Geographic, Esquire, FHM, Academia Caţavencu, 24 FUN, Bucătăria pentru Toţi, Superbebe, Magazinul Progresiv, HRB Expert, Food&Bar, Piaţa, Pharma Business;
  • Indoor: Monopoly Media;
  • Online: money.ro, realitatea.net, iqads.ro, cotidianul.ro.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Este amuzanta reclama. Intrece multe dintre reclamele facute de marile agentii de publicitate de la noi, prinse in stereotipuri si extrem de plictisitoare. Bravo lor.

Trimite un comentariu