Skip to main content

Discovery Channel caută 10 “eroi” din România

 

Discovery Channel lansează o nouă campanie locală prin care sunt căutaţi oameni din România care trăiesc „în spiritul Discovery”, urmându-şi pasiunile, curiozitatea şi spiritul de aventură.
Campania, care se va desfăşura în perioada martie-iunie, se numeşte Oricine poate fi erou şi reprezintă o continuare a ediţiei din 2010 – Descoperă eroul din tine.

Publicitate

În urma campaniei, Discovery va difuza 10 noi scurt metraje cu protagonişti români

În perioada 4 martie - 3 aprilie, cei interesaţi pot propune pe cineva cunoscut sau chiar pe ei înşişi pe pagina de Facebook a postului Discovery România, unde va exista o secţiune dedicată campaniei.

Înscrierea se va face prin postarea unei scurte descrieri prin care să se argumenteze alegerea eroului şi motivele pentru care povestea sa este potrivită pentru acest concurs.

După anunţarea celor 10 proiecte selectate, în luna aprilie, finaliştii vor participa la un workshop organizat de Discovery, în care vor învăţa şi vor experimenta cum se filmează documentarele de scurt metraj. Ulterior, va avea loc filmarea propriu-zisă a celor zece scurt metraje despre eroii propuşi, cu ajutorul unei echipe profesioniste de producţie.

În luna iunie, filmele vor fi disponibile pe Facebook şi vor fi difuzate în cadrul festivalului TIFF, unde, în urma unei noi jurizări (realizată de către un juriu profesionist desemnat de către organizatorii festivalului) şi a voturilor primite pe Facebook, va fi desemnat şi marele câştigător care va primi premiul de 3.000 euro.

Toate cele 10 filme vor fi difuzate apoi pe Discovery Channel în România.

Despre campania de promovare a proiectului

Proiectul Oricine poate fi erou va fi susţinut de o campanie integrată de comunicare, constând în activităţi ATL (outdoor, print, online), BTL şi de PR.

Elementele creative folosite în această campanie sunt realizate de echipa internă de creaţie a Discovery Networks şi de agenţia Headvertising. Alte agenţii implicate în campanie sunt Zenith Optimedia, Httpool Romania şi Grayling.

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu