Skip to main content

Distribuitorul de presă Rautakirja şi-a luat certificat ISO

 

Rautakirja (fostul Hiparion), unul din cei mai mari distribuitori de presă din România, a obţinut certificarea Sistemului de Management al Calităţii, în conformitate cu cerinţele standardului internaţional ISO 9001:2008.

Publicitate

Rautakirja România a primit certificarea Sistemului de Management al Calităţii pentru domeniul de distribuţie de presă pentru o perioadă de 3 ani.

Sistemul de Management al Calităţii implementat de Rautakirja România, politica companiei şi obiectivele de calitate au fost evaluate potrivit standardului ISO 9001:2008 în cadrul unui audit care a avut loc la sfarşitul anului 2010.


Certificarea ISO a fost realizată cu succes prin intermediul RINA, organism de certificare acreditat care efectuează evaluări ale sistemelor de management faţă de cerinţele standardelor naţionale şi internaţionale de calitate.

Despre Rautakirja România

  • Distribuitorul de presă din România face parte din compania finlandeză Rautakirja Oy şi dispune de o acoperire la nivel naţional şi de o prezenţă continuă pe piaţă, din 2004.
  • Rautakirja este unul dintre cei mai importanți distribuitori de presă din România. Compania distribuie presă pentru aproximativ 15-20% din piața din România. Totodată, compania finlandeză deține și o rețea de 30 de magazine proprii sub brandul R-Kiosk.
  • Rautakirja Oy face parte din Sanoma Group, un puternic grup media european, cu operaţiuni în peste 20 de ţări.

Citeşte şi:

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Implementarea unui sistem e management al calitatii asa cum este ISO 9001 reprezinta dovada grijei si orientarii catre client manifestata de o organizatie. Felicitari !
  • Ce inventare???Nici unul nu se face cum trebuie, e doar pierdere de timp acolo in Chitila.Stie cineva din conducere ce spune legea despre inventare?Habar nu au...poate de aceea si pierderile alea asa de mari.
  • nu mai bine rezolvau ei problemele cu facturile de retur ale clientilor? dar ei cred ca miliardele datorate pot fi sterse cu alte facturi scoase din masina lor minune de retur, dar care nu au nicio legatura cu ce au adus oamenii la retur. Ei stiu sa le ceara angajatilor sa stea multe ore peste program, sa nu le plateasca, sa vina in week-end sa faca inventare la Chitila... etc. Si in cel mai bun caz primesc binecunoscutele tipete. Recunoasteti personajul? :)
  • da sunt curios sa stiu si eu cum se fac angajari si la ce baieti te referi?daca tot ai deschis subiectul da mai multe detalii
  • ce amuzant e anunţul :)). ar trebui verificat cum fac băieţii ăştia angajări în teritoriu şi cum se plătesc la "negru" agenţii. tot zicea băsescu că evaziunea rămâne o "mare prioritate" !
  • care au fost criteriile dupa care a fost acordat acest certificat? ca, dupa stiinta mea, o mare parte din vina vanzarilor proaste este si a distribuitorului de presa. deci unde e bunul lor managment?

Trimite un comentariu