Skip to main content

19 mai: Elan Schwartzenberg despre dezminţirile Lagardere: "Nu cunosc, de la ei au plecat"

 

"Nu cunosc, de la ei au plecat, vedem mai încolo dezvoltările. Eu, în afară de a nu comenta, nu pot spune nimic”, a declarat pentru Jurnalul Naţional Elan Schwartzenberg, în legătură cu dezminţirile Lagardere.

Publicitate

În cursul zilei de ieri, grupul francez Lagardere dezminte într-un comunicat trimis AFP orice negociere cu Elan Schwartzenberg pentru cumpărarea postului Realitatea TV, la o zi după ce agenţia franceză de presă preluase declaraţiile oferite Jurnalului Naţional de omul de afaceri.

La începutul acestei săptămâni, Elan Schwartzenberg declara pentru Jurnalul Naţional că "în urmă cu zece ani am mai fost implicat într-o negociere cu cei de la Lagardere, îi cunosc de mai multă vreme, sunt nişte oameni de mare ţinută” şi că "aş fi fericit să finalizez orice tranzacţie cu ei sau cu oricare alt grup de talia lor”. Declaraţiile lui Elan au fost făcute în contextul informaţiilor conform cărora grupul media Lagardere ar fi interesat de preluarea Realitatea Tv.
Elan Schwartzenberg, despre dezminţirile Lagardere privind negocierea pentru Realitatea Tv

Începând de astăzi, TVR 2 difuzează emisiunea "Dobro urban" în serile de joi, de la ora 23.00, scrie Evenimentul zilei. Tema emisiunii: Eros Show.
Dobrovolschi şi erotismul

Deputatul PNL Mirel Taloş a depus la Parlament un proiect legislativ de modificare a Legii TVR şi SRR, prin care propune separarea funcţiei de director general de cea de preşedinte al CA şi preluarea atribuţiilor directorului general de un management privat, în urma unei licitaţii internaţionale, scrie România liberă, care citează Mediafax.
Mirel Taloş a depus, marţi, spre dezbatere şi aprobare proiectul de lege pentru modificarea Legii 41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR) şi Societăţii Române de Televiziune (SRTv).
TVR şi SSR - management privat?

Mediafax Monitorizare completează monitorizarea web oferită clienţilor cu peste 12.500 de pagini de Facebook, urmărite în timp real, care se adaugă celei de site-uri, bloguri şi Twitter, scrie agenţia Mediafax.
Serviciul monitorizează toate postările de pe wall-ul acestor pagini: atât postările deţinătorilor paginii, cât şi cele ale utilizatorilor care scriu acolo. La fel ca în cazul presei scrise sau al celei online, monitorizarea reţelei de socializare se face pe baza cuvintelor cheie definite de clienţii Mediafax Monitorizare.
Mediafax Monitorizare adaugă Facebook la monitorizarea web

Regia de publicitate online ARBOinteractive a lansat oficial pe piaţa românească instrumentele de optimizare a campaniilor bazate pe performanţă ale reţelei internaţionale Adconion Media Group, scrie HotNews. Lansarea are loc la un an şi jumătate după ce Adconion şi Goldbach Media - grupul din care face parte ARBOinteractive - au intrat într-un parteneriat exclusiv pe piaţa europeană. Potrivit lui Călin Rotăruş, directorul ARBOinteractive, tehnologia Adconion este lansată la nivel local după câteva luni de testare.

Potrivit reprezentanţilor ARBO, tehnologia Adconion oferită acum publisherilor şi clienţilor din România permite mai multă precizie în administrarea şi măsurarea eficienţei campaniilor de tip "performance" (în care se plătesc rezultatele expunerii publicitare), de la vizualizarea mesajelor de către utilizatori la click-uri pe mesajele publicitare, interacţiunea cu landing-page-ul şi cu site-ul clientului de publicitate, acţiunea finală a utilizatorilor (completarea de formulare, înscrieri în concurs etc.).

Degeaba ai "o armată" de oameni de vânzări întrucât, chiar dacă ei sunt foarte bine pregătiţi, în lipsa unei tehnologii bine puse la punct, rezultatele vânzărilor şi satisfacţia clienţilor vor fi din ce în ce mai reduse, a declarat pentru Wall-Street.ro, într-un scurt interviu, Clement Nicolaescu, marketing manager al  ArboInteractive.
ARBO lansează pe piaţa locală tehnologia Adconion pentru campanii online bazate pe performanţă
Nicolaescu, ArboInteractive: Nu mai merge doar pe discurs de vânzări, e nevoie de tehnologie

Reţeaua internaţională JWT, din care face parte şi agenţia CohnandJansen JWT, a lansat recent Brand Toys, un instrument online de vizualizare a brandurilor care permite utilizatorilor să compare caracterul şi personalitatea a peste 3.000 de branduri din întreaga lume.

Brand Toys analizează informaţiile studiului BrandZ realizat de Millward Brown, luând în considerare analizele, căutările şi menţiunile în timp real în social media (Social Mention), generând o imagine a personalităţii brandului sub forma unei jucării amuzante, scrie Wall-Street.ro. Brand Toys îşi propune să ofere o imagine asupra modului în care consumatorii din întreaga lume înţeleg şi simt în legătură cu brandurile.
Cum ar arăta brandurile dacă ar fi jucării

Foto: Laurenţiu Obae

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus