Skip to main content

The Practice face PR pentru IKEA

 

The Practice este agenţia de PR a companiei IKEA, începând din 15 august. Această colaborare vine după trei ani în care magazinul IKEA şi-a gestionat comunicarea cu resurse interne.

Publicitate

Agenţia din grupul Leo Burnett se va ocupa de comunicarea externă a magazinului IKEA cu publicurile sale.

Agenţia The Practice a fost aleasă în urma unei licitaţii care a avut loc în perioada aprilie-iulie. Procesul de selecţia s-a desfăşurat în două etape: în prima fază au fost invitate 10 agenţii de profil, dintre care au rămas pe lista scurtă 5 agenţii, ]n final The Practice fiind desemnată câştigătoare.

Daniela Şargu, PR Manager IKEA România:

"Integrarea componentei de relaţii publice în comunicarea externă a companiei noastre a devenit tot mai importantă, atât la nivel local, cât şi la nivel global. Şi asta, cu atât mai mult de când suntem parte dintr-un grup de companii ce activează în 38 de ţări.

În acelaşi timp, şi ţelurile pe care ni le propunem în comunicarea cu publicurile IKEA în România au evoluat. În acest context, am considerat că viziunea obiectivă a unui partener strategic va aduce un plus de valoare pe termen lung în comunicarea brandului IKEA pe piaţa românească."

Sursa foto: Bloombiz.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus