Skip to main content

RTV-ul lui Ghiţă are licenţă naţională încă din luna iunie

 

O licenţă naţională pe numele RTV a fost aprobată de CNA încă din luna iunie, la scurt timp după ce Elan Schwartzenberg a cumpărat Realitatea TV. Este licenţa după care vrea să emită acum Sebastian Ghiţă?

Publicitate

Contactat de paginademedia.ro, Sebastian Ghiţă a declarat că “avem licenţă din 9 iunie”, făra a oferi alte detalii. Verificările paginademedia.ro arată că la acea dată Consiliul a aprobat o licenţă RTV. Firma şi-a schimbat între timp acţionariatul.

Deşi Sebastian Ghiţă nu menţionează clar numele firmei Ridzone Computers din Târgu Jiu, toate datele, dar şi declaraţiile lui, arată că managerul Realitatea TV este în spatele acesteia.

  • La 9 iunie, CNA a aprobat cererea companiei Ridzone Computers de transformare a postului RTV dintr-unul cu difuzare locală într-unul cu difuzare prin satelit, la nivel naţional.
  • În şedinţa respectivă au fost şapte voturi pentru şi două împotrivă (Narcisa Iorga şi Dan Grigore). Conform aprobării CNA, RTV emite din Târgu Jiu.
  • Pentru a schimba locul de emisie în sediul Realitatea de la Casa Presei este nevoie de o nouă aprobare de la CNA.
  • De curând, firma Ridzone a informat CNA-ul de schimbarea în totalitate a structurii acţionariatului şi a administratorului. Notificarea Ridzone a fost întoarsă de la CNA pentru că nu îndeplinea toate formalităţile cerute de forul adiovizual (structura exactă a acţionariatului, dovada de la Registrul Comerţului etc.).

Întrebat despre implicarea în structura acţionariatului de la Ridzone, Sebastian Ghiţă a declarat pentru paginademedia.ro următoarele: “când se vor depune actele ne vom edifica”.

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Realitatea tv pe doi sateliti. Emisie identica! Atat pe Amos cat si pe Thor ( in pacetul ESS ridicat din cartierul Berceni). Atat timp cat continutul, sigla, programul sunt indentice nu ii trebuie nici o aprobare sa emita si pe al doilea satelit . Poate fi considerata o decizie tehnica de a asigura redundanta emisiei. In caz de nu mai merge Amos esti deja pe Thor si vice-versa. Faptul ca in pachetul de pe Thor receptorul afiseaza in lista de posturi denumirea de RTV nu are nici o relevanta juridica...poate foarte bine sa se numeasca "service 0001" cum apare la multe encodere ca default name. Deci nic o implicatie pana acum.
  • Stefane, mare ganditor esti si multa dreptate ai.
    Ma uit la TV pe o retea de cablu, si doua de satelit.
    Realitatea, a lui Ghita, a SRI-ului, a lui Elan sau a cui o fi, este bine mersi la locul ei, ca frecventa, cu sigla si tot dichisul.
    Se pare ca productia in direct este tot in locatia veche, aia unde are Ghita contractul cu COresi si RA APPS.
    Deci ce sa mai cautam pe telecomanda, Philoxofule?
  • E clar ca SRI-stii au vrut sa sparga Realitatea din interior, acum se leaga totul, Calul Troian Ghita isi indeplineste misiune cu succes doar pt o perioada scurta de timp. Poate sa ia oamenii dar nu poate sa ia numele si site-ul care deja sunt branduri tari. RTV-ul o sa emita pe o frecventa pe care nu o sa o caute nimeni pe telecomanda.

Trimite un comentariu