Skip to main content

Antenele vor ieși și de pe Focus Sat. Intact a retras dreptul de retransmisie

 

Focu Sat, serviciul DTH al UPC, a emis astăzi un comunicat prin care anunță că Antena Group a retras dreptul de retransmisie pentru posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Lifestyle şi GSP TV.

Publicitate

Conform documentului, Antena Group cere Focus Sat, pentru continuarea retransmisiei, prețuri de opt ori mai mari decât era stipulat până acum în contract.

Focus Sat are aproximativ 283.000 de clienți, potrivit companiei. Televiziunile Antena Group vor rămâne pe Focus Sat până când CNA va aproba grila de programe modificată.

Comunicatul integral, în continuare.

 

(P) Vrei să asiguri creditul obținut de partenerul din străinătate pentru achiziționarea produselor și serviciilor furnizate?

 

Din comunicat:

  • Ȋncepând de astăzi, Antena TV Group a retras operatorului Focus Sat dreptul de retransmisie a canalelor de mai sus, deşi Focus Sat consideră că actualul contract de distribuție semnat ȋntre cele două părți este ȋn vigoare.
  • Focus Sat a primit o solicitare scrisă din partea Antena TV Group, prin care operatorului i se cerea un tarif de opt ori mai mare pentru continuarea retransmiterii celor 5 posturi TV.
  • Pentru a respecta legislația ȋn vigoare, Focus Sat s-a văzut nevoit să solicite Consiliului Național al Audiovizualului modificarea grilei de programe (acceptarea noii grile, fără cele 5 canale). Ȋn aşteptarea aprobării oficiale din partea acestei autorități, clienții Focus Sat vor beneficia ȋn continuare de posturile TV menționate mai sus.

– Focus Sat România (operator de servicii de televiziune DTH)  doreşte să facă următoarele precizări, ȋn legătură cu retransmisia canalelor TV aparținând Antena TV Group (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Lifestyle şi GSP TV).

Ȋncepând de astăzi, Antena TV Group a retras operatorului Focus Sat dreptul de retransmisie a canalelor de mai sus, deşi Focus Sat consideră că actualul contract de distribuție semnat ȋntre cele două părți este ȋn vigoare. Decizia Antena TV Group intră ȋn vigoare ȋncepând cu data de 27.04.2012, ȋn pofida clauzelor stipulate de acest contract, agreat de ambele companii.

La ȋnceputul lunii aprilie, Focus Sat a primit o solicitare scrisă din partea Antena TV Group, prin care operatorului i se cerea un tarif de opt ori mai mare pentru continuarea retransmiterii celor 5 posturi TV. Găsim nejustificată această solicitare, care, odată acceptată, ar afecta prețul abonamentelor noastre şi ar avea astfel impact direct asupra celor peste 283.000 de clienți Focus Sat.  .

Ne dorim ca abonații noştri să nu fie privați de vizionarea canalelor incluse ȋn abonament, prin urmare am demarat negocieri cu oficialii Antena TV Group, pentru a ajunge la un acord. Ȋn ciuda eforturilor depuse până acum, Antena TV Group nu a dorit să renunțe la solicitarea inițială şi a refuzat orice propunere venită din partea Focus Sat. Situația este una de neȋnțeles, cu atât mai mult cu cât posturile TV vizate cât şi altele aparținând Antena TV Group, au fost declarate de proprietarul lor libere la retransmisie, fără condiționări tehnice sau financiare pe teritoriul României.

Pentru a respecta legislația ȋn vigoare, Focus Sat s-a văzut nevoit să solicite Consiliului Național al Audiovizualului modificarea grilei de programe (acceptarea noii grile, fără cele 5 canale). Ȋn aşteptarea aprobării oficiale din partea acestei autorități, clienții Focus Sat vor beneficia ȋn continuare de posturile TV menționate mai sus.

Considerăm că abonații Focus Sat nu trebuie să fie afectați de decizia Antena TV Group şi dorim ca ei să se bucure de grila de până acum, ȋn totalitatea ei. De aceea, ȋi asigurăm că Focus Sat a depus toate eforturile şi continuă să facă toate demersurile necesare pentru a ajunge la un acord cu Antena TV Group. Avem ȋn continuare ȋncredere că oficialii Antena TV Group vor fi dispuşi să colaboreze ȋn vederea găsirii unei soluții.

Vezi filmul evenimentelor de vinerea trecută, pe Paginademedia.ro, AICI.

Citește despre lupta în comunicate de sâmbătă, AICI.

Citește și:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • eu am plecat de la digi tv din cauza decodoarelor la focus sat dupa ce se stricau din 5 in 5 minute transportul din vladeni -frumusica jud.Botosani intr-o luna plateam abonamentul pe 1 an de zile....sunt 1an si ceva la focus sunt multumit de serviciile lor ,inca am mai facut reclama gratis si comenzi pt. echipamente de la focus .... dar cind ma vor intreba oamenii carora le-am facut rost de antene focus ca nu vor mai vedea antenellleeee.....mai sunt multe de scris.....
  • Voiculescule, cred ca rcs &rds,din platforma digi nu au fost vinovati ca ti-au scos toate antenele cu consumatori ce faci mincatear falimentu" ca te-ai imbogatit pe spatele nostru .....comunisti conduc si acum tara .RRRRRuuuuuusssiiiiinnnneeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Domnilor Voiculescu s-a dilit la cap,oare el crede ca noi suntem cu totii prosti?A facut acest pas murdar odata cu caderea guvernului oare ce doresti domnule Voiculescu?Vrei sa distrugi si pe PONTA?Iti bati joc si de noi de popor.Scoatele domnule si dute la balamuc cu televiziunea dumneata,mai spui ca reprezinti poporul.Cindva o sa piarda si fiul dumitale in politica datorita comportamentului pe care il ai,sa mai credem oare in oamenii politici?
  • Aveti dovada clara pentru cine mai avea indoieli ca toate argumentele tip Ciuvica-Gadea cum ca Basescu ii vrea afara sunt vrajeli si masluiri catre politic, tot asa cum se masluiesc si stirile la antene.O situatie clara de scumpire a unor servicii, ca e foame de bani e aruncata in curtea de la Cotroceni. Asa fac de 7 ani antenele pentru cine n-a observat. Asa se fac stirile in Baneasa. Asa se instiga lumea si la orice masura de criza impotriva PDL. Asa se dau cei mai buni si ca vrea Basescu sa-i inchida. Intrebare: de ce sa dau 7 mil euro ca s-o vad pe Dana Grecu zilnic? Cine e masochist?
  • rcs/rds nu fac publicitate Digi sport, publicitatea pe care o vezi pe Digi sport e la partenerii LIGA1 exemplu bengerbir.
    ei au si spus ca aceste progrrame sunt sustinute de rcs.
  • La noi se pare ca nu e asa.
    Deja a devenit obositor mesajul care ruleaza non-stop pe Antene in care zic ca RDS "e niste rai" si recomanda schimbarea operatorului. Despre iesirea de pe Focus Sat eu n-am vazut nicio stire la Antene, tacere maxima sa nu afle abonatii RDS.
  • Chiar ca Digi nu stiu ce vor mai putea face deoarece: Digi24 canal de stiri fara publicitate; Digi sport 1, 2 si 3; Digi film - canal de filme fara publicitate! Doar pe Digi sport mai este ceva publicitate, dar putina!

Trimite un comentariu