Skip to main content

Best Advertising vinde publicitatea Radioului Public

 

Agenția Best Advertising este noua regie de publicitate a Societății Române de Radiodifuziune pentru următorii doi ani.

Publicitate

Contractul cu SRR este valabil din 10 mai 2012. Pentru acest parteneriat, Best a creat departamentul specializat Best Regie Radio.

Care este scopul departamentului?

Marian Străchinescu, Best Advertising: Best Regie Radio este un "trade mark" pentru piața de publicitate. Nu este o entitate juridică separata. Este un Brand al Best Advertising care va fi folosit în prezentările de promovare ale produselor SRR către piața de publicitate. Best Advertising va activa în continuare și în piața de Achiziții publice (Publicitate pentru proiecte fonduri europene sau bugete de stat)  iar Best Advertising - REGIA SRR (BEST REGIE RADIO) va vinde spațiul publicitar.

La licitație a mai participat și agenția Media Consulta, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Radioul Public a încercat și la finele anului trecut să organizeze o licitație pentru un vânzător de publicitate, însă regiile nu s-au îngrămădit să participe. SRR cerea atunci un venit minim garantat de 700.000 de euro pentru fiecare an (1,4 milioane de euro cel puțin pe cei doi ani de contract).

După ce licitația a fost lansată la sfârșitul anului trecut și nu a avut niciun “pretendent”, conducerea postului public de radio a decis să renunțe la venitul minim garantat, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Până anul trecut, spațiul publicitar a fost gestionat de Clir Media.

SRR – Societatea Română de Radiodifuziune deține stațiile Radio România Actualităţi, România Cultural, Antena Satelor şi Radio România Regional.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu