Skip to main content

Best Advertising vinde publicitatea Radioului Public

 

Agenţia Best Advertising este noua regie de publicitate a Societăţii Române de Radiodifuziune pentru următorii doi ani.

Publicitate

Contractul cu SRR este valabil din 10 mai 2012. Pentru acest parteneriat, Best a creat departamentul specializat Best Regie Radio.

Care este scopul departamentului?

Marian Străchinescu, Best Advertising: Best Regie Radio este un "trade mark" pentru piaţa de publicitate. Nu este o entitate juridică separata. Este un Brand al Best Advertising care va fi folosit în prezentările de promovare ale produselor SRR către piaţa de publicitate. Best Advertising va activa în continuare şi în piaţa de Achiziţii publice (Publicitate pentru proiecte fonduri europene sau bugete de stat)  iar Best Advertising - REGIA SRR (BEST REGIE RADIO) va vinde spaţiul publicitar.

La licitaţie a mai participat şi agenţia Media Consulta, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Radioul Public a încercat şi la finele anului trecut să organizeze o licitaţie pentru un vânzător de publicitate, însă regiile nu s-au îngrămădit să participe. SRR cerea atunci un venit minim garantat de 700.000 de euro pentru fiecare an (1,4 milioane de euro cel puţin pe cei doi ani de contract).

După ce licitaţia a fost lansată la sfârşitul anului trecut şi nu a avut niciun “pretendent”, conducerea postului public de radio a decis să renunţe la venitul minim garantat, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Până anul trecut, spaţiul publicitar a fost gestionat de Clir Media.

SRR – Societatea Română de Radiodifuziune deţine staţiile Radio România Actualităţi, România Cultural, Antena Satelor şi Radio România Regional.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus