Skip to main content

Publicitatea radioului, fără venit minim garantat. Schimbare radicală de vânzare

 

Schimbare de abordare pentru vânzarea publicităţii la Radioul public.

Publicitate

După ce, la finalul anului trecut, nu a venit nimeni la licitaţie (după cum paginademedia.ro a scris AICI), conducerea Radiodifuziunii a făcut două schimbări importante: 1. Nu mai vrea venit minim garantat. 2. Viitorul vânzător nu va încheia contracte în nume propriu.

Detalii, în continuare:

Viitorul vânzător de publicitate al Radioului public va fi ales prin procedură de achiziţie publică, potrivit ultimei hotărâri luată de Consiliul de administraţie.

Prima schimbare importantă este renunţarea la venitul minim garantat (care ţinea departe posibilii concurenţi). La licitaţia eşuată de la finalul anului trecut, radioul cerea cel puţin 700.000 de euro pentru fiecare dintre cei doi ani de contract.

A doua modificare este “o schimbare de paradgimă”, după cum a explicat pentru paginademedia.ro preşedintele Radioului public, Andras Istvan Demeter: viitorul vânzător nu va mai putea semna contracte.

Andras Istvan Demeter, pentru paginademedia.ro:

"Viitorul vânzător de publicitate va funcţiona ca un mandatar al radioului: el nu va putea încheia contracte în nume propriu. Va fi un intermediar între Radiodifuziune şi clientul de publicitate."

"Contractul se va semna între client şi Radiodifuziune, care va încasa şi banii. Apoi se plăteşte comisionul, în funcţie de performanţe."

"Vânzătorul de publicitate va avea dreptul să negocieze preţurile, dar nu să semneze contractele. Acum vom vorbi de o externalizare în adevăratul sens al cuvântului: decizia rămâne la Radio, inclusiv încasarea banilor, iar activitatea de intermediere a vânzărilor o face altcineva."

Foto: Răzvan Chiriţă, Mediafax Foto

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus