Skip to main content

Mihaela Rădulescu, salt remarcabil în audiențe: pe locul doi la a doua emisiune

 

Publicitate

Evoluție bună a audiențelor pentru Mihaela Rădulescu la Realitatea TV. A doua emisiune Alegerile Mihaelei a fost pe locul doi, după ProTV. Săptămâna trecută, Mihaela era pe locurile 6-7.

La Alegerile Mihaelei s-au uitat, duminică, 336.000 de români, dintre care 230.000 din mediul urban.

Cifrele, în continuare:

La nivel URBAN: Media Mihaelei Rădulescu a fost, în fiecare minut, de 230.000 de telespectatori din mediul urban, aproape dublu față de săptămâna trecută (când media a fost de 144.000).

Corina Chiriac cu Să v-aminitiți duminica, emisiune care a bătut-o la scor, săptămâna trecută, pe Mihaela, a fost acum tocmai pe locul 6 (poziție ocupată săptămâna trecută de Alegerile Mihaelei).

Vârful la nivel URBAN: 339.000 de telespectatori la ora 14.50.

La nivel NAȚIONAL: La Mihaela s-au uitat 336.000 de români, cu peste 100.000 mai mulți decât la prima ediție. Duminică, a doua ediție a Alegerilor, a fost transmisă din studio (la debut, emisiunea a fost într-un spațiu din Băneasa Shopping Center).

Corina Chiriac (Național TV) a fost pe locul 4 la nivel național.

Vârful la nivel NAȚIONAL: 466.000 de telespectatori, la 16.27.

Audiența posturilor TV duminică, 27 mai, în mediul URBAN:

1. Pro TV: 317.000 de telespectatori pe minut (3 minut)
2. Realitatea TV: 230.000 (2,2)
3. Antena 1: 218.000 (2,1)
4. Antena 3: 187.000 (1,8)
5. Kanal D: 153.000 (1,5)
6. Național TV: 143.000 (1,4)

Audiența posturilor TV duminică, 27 mai, la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV: 536.000 de telespectatori pe minut
2. Realitatea TV: 336.000
3. TVR 1: 324.000
4. Național TV: 323.000
5. Kanal D: 311.000

 

Audiențele primei emisiuni Alegerile Mihaelei, AICI.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dar de ce sa nu judecam emisiunea ? nu emisiunea face audienta ?
    Titlul articolului din PAGINA DE MEDIA poate fi ,la fel de bine ,"Mihaela Radulescu - salt mortal in audiente " . Pentru ca audienta (starnita de publicul tabloid al singurei emisiuni in care diva a avut tupeul sa se autopromoveze), a inaltat-o exact in sferele pe care le detesta declarat si cu patos si datorita carora s-a exilat credibil (sau nu ) pe o coasta azurie. Cu cata scarba si repulsie parasea tarisoara ei draga si cat de revoltata era pe jurnalistii care obtineau audiente din subiecte ieftine ! Dar diva a uitat , ca de obicei , ce declara anterior si a venit acum pe piata , cu niste alegeri „de lux” pentru retardati . Iar forma de prezentare , vecina cu kitchul american , a fost pe masura. Invesmantata in negru transparent , la ora pranzului , a asortat tinutei mult... mop , discutie de salon , retete de intretinere pentru demimonde obsedate ca le trece tineretea , situatii penibil-hilare si insistente grosiere . Daca diva vorbeste la fel de mult fara sa spuna nimic , de data asta a spus , intr-o introducere interminabila , aceleasi lucruri de cateva ori ( o fi amnezica sau ne suspecteaza pe toti de lipsa de inteligenta percutoare !); apoi si-a luat in primire primii invitati dar i-a abandonat in mijlocul frazelor pe care acestia incercau sa le strecoare politicos , intr-un interminabil si exasperant joc de glezne cu Alesia , fata lui CRBL , cu stewartul de serviciu si cu multe markere colorate pe care echipa trebuia sa le scoata , zor-nevoie , de pe te-miri-unde ! Adica diva vroia sa ne arate si ca stie sa fie mama model , dar nu-i iesea rolul asta cu nici un pret. Asa face si acasa , cand are musafiri cu copii ? Probabil ca nu . Dar aici e la televizor si deci „trebuie sa aratam lumii fata noastra fotoshop-ata in stil , maniere si continut „. Si am vazut aceasta fata pana am devenit maniaco-depresiv !
    Sa mai zic in continuare ce am vazut?
    Un decor standard , cu aceleasi canapele pe care invitatii stau cu genunchii la gura si gazda pe scaun de bar la inaltime (pai ea de ce sa stea cu genunchii la gura , caci aici e valabil corolarul: ce tie nu-ti place , altora fa-le din plin , ca sa simta ca tu esti la tine acasa , superior si dezinvolt , iar ei , niste gandaci de bucatarie , tolerati in prea marea ta marinimie , de dragul audientei si intalnirii cu diva !) si un cadru impropriu separat pe tabere , ca la talk-show-urile politice , de un ecran fara rost. Daca acel ecran ar fi folosit la ceva , ar fi fost chiar binevenit , dar pe post de mash sau print , nu cred ca a meritat investitia „speciala”. Nu cumva ne-am lasat pacaliti si am crezut ca decorul este doar al Mihaelei ? Nu cumva acest decor mai foloseste si altor productii? V-ati prins , raspuns corect :”Ba da !” Pai si atunci de ce se umfla diva in pene de Crevedia , jurand ca decorul a fost creat special pentru ea? Si ce este asta o mare scofala cand , de fapt e un lucru implicit oricarei transmisiuni de platou si cand , vedeti bine , reflectoarele ii cad in cap , nu exista miscare de camere , lumina e o baie alba , mobilierul – praf si cadrul prea aerisit neincapand in propria-i cadratura .
    Sa mai zic ? Zic .
    Ante-observatorii mei au perfecta dreptate . Pe cand si o bataie in direct in emisiunea divei, ca sa creasca audienta pana la cer si sa ramana acolo , astral suspendata in propria suficienta si in noru-i psihopat ? ...sau un duel de injuraturi ?... sau o repriza de farse dubioase intr-o co-productie de sorginte marutzo-mladinista ? Cat despre Botezatu , acest manelist al modei „fara numar, fara numar” , era normal ca cel putin 230.000 de femei din mediul urban si 336.000 de femei imprastiate pe harta nationala , sa bifeze telenovela fantelui bisexual , stand cu ochii lacrimosi si cu balele curgandu-le a sirop de menta si arome de cimbrisor. Bine ca n-a fost Dana Budeanu (desi aventura divei e abia la inceput si nu e timpul pierdut !) ! Inspiratia antenistica , ghergheistica (adica de la Simona Gherghe citire ) si firistica (de la Gabi Firea) , regasita atat de frust in insusi genericul de exceptie al emisiunii Mihaelei Radulescu , si-a mutat punctul de absorbtie si pe strada lui Maruta. Clejanii , pe care ii vedem la televizor zi si noapte , in toate formele artistice si neartistice de prezentare , in farse , reality-uri indoielnice, in scandaluri publice , la operatii estetice, nunti , botezuri si parastase glamour , au venit sa mai sufere o umilinta de notorietate publica (ca doar au facut audienta , nu!? ). Carmen Bruma , ca sa ne arate cum isi intretine ea fesierii (ca sa ii placa lui Mircea Badea) , se aseaza pe un scaun de bar de pe care se ridica sprijinindu-se doar intr-un picior. Bravo ei ! Asta este un exercitiu pe care il propune in cartea ei despre intretinerea fizica . Dar ce sa te faci cu diva care , ca sa-i arate autoarei ca produsul ei nu are valoare practica decat pentru o anumita categorie de cumparatoare , incearca , cu o insistenta vecina cu nesimtirea , sa o umileasca pe Viorica din Clejani , punand-o sa execute acel exercitiu in direct. Diva de la Clejani , cu o suta de kg pe ea si o rochie de tafta de inca tot atatea kilograme , abia reusea sa incapa pe acel scaun de bar. Nici vorba ca ar fi putut sa puna si picior peste picior , asa cum cerea exercitiul !Cum sa se mai si ridice , prin propria musculatura , doamna Radulescu-stie-tot-si-nimic ?!De ce trebuie neaparat sa iti faci invitatii de c___ de cate ori ii prinzi la platou ? Si de ce insisti prosteste in idei-idioate , doar pentru ca nu poti renunta la ele, pentru ca iti apartin? Nu iti dai seama ca esti campioana penibilului si gafelor de televiziune ? Dar ...atata timp cat asta e un record , tot e bun , ca e...ma rog , in lipsa de altceva ! Daca la „Neata cu Razvan si Dani” , mai merg inca glumele de adolescenti intarziati si situatiile de joc ad-hoc , la 40 si... de ani , ele nu mai tin ! Mai ales ca tu te dai rotunda , elevata , stilata si in pozitie de ...alegatoare a propriilor alegeri !Si unde mai zici ca te-ai luat in gura si cu CTP-ul national cand acesta ti-a desconsiderat , pe fata , pozitia de jurnalist !
    Sa mai zic...? Pierdere de vreme . Trec la concluzie :
    1. Nu cred ca se pot compara Duminicile in familie cu Alegerile Mihaelei . Luati arhiva si amintiti-va : de la Duminica in familia regala , la Familiile vechi boieresti , de la Festivalul Eu mi-ss mandra-n sat , la Familia ministrilor de externe , si cate alte emisii din tara pe care ni le amintim cu mare placere, termenii de comparatie nu exista.Decat in mintile bolnave ale unora si altora. Sau , poate , in mintile neputiincioase ale actualei echipe care se baga singura in seama prin spatiul cibernetic.
    2. Cum sa nu aiba Diva succes cu asa acadele si forfele, subiectele-usurele si replici de manele ?... si cu asa traduceri din franceza gen „Palme d’Or”, stiti dvs , inseamna „Palma de aur”...! Curat furculision , machere ! Intocmai pe gustul romanului cu turnulete pe acoperis si cu „Rapirea din serai” pe pereti ! Si astia e muuuuulti taaaaare !!!
  • maniana , sponsorii sunt mai putini pt ca nu e corina voicu la butoane ...ce vroiai afacerea ,,termopanul II ,, ? uite asa se distruge un brand... prin lacomii...
  • mihaiela a avut o rochie cu decolteul mai mult de afara, de aia a avut audienta. daca saptamina viitoare o sa apara in fundul gol, o sa fie pe primul loc la audienta, la concurenta cu concertul lui guta si al lui salam...
  • HELLO! Nu vede nimeni ca esantionul e prost facut, audientele sunt la misto. All urban TVR nu intra nici macar in Top5, pe national intra direct pe locul 3, adica crestere 100%, in timp ce toate celelalte televiziuni au cresteri de audiente intre 40-55% explicabile usor pe baza programelor, care sunt mai "populare" (National si kanalD) sau nu (ProTV). Ies din Top 5 Antena 1 si 3(deci -100%). Este clar ca la aceasta structura de panel are doua mari defecte, impartind posturile TV in: TOTAL DEZAVANTAJATE :TVR si toate posturile cu orientare populara - National, Kanald, Etno sau favorit(daca mai exista) etc. si TOTAL AVANTAJATE posturi cu diverse orientari sau care se bazeaza pe emisiuni de studio, dezbateri fie politice sau nu, in general cu emisiuni "nepopulare". Dl Obae sunteti specialist studiati problema si initiati o dezbatere. E foarte clar ceva nu este corect. mai ales ca deja exista repetitie. Iar emisiunea Mihaelei care are caracter popular tocmai demonstreaza aceasta inadvertenta, fata de media postului care are emisiuni sa le spunem de orientare "urbana". mai mult decat atat, promovarea in ultima saptamana la emisiuni de la posturi cu orientare populara, a facut ca aceasta noua editie sa aduca publicul orientat spre emisiuni "populare". nu judecam emisiunile ca banuiesc ca nu asta e scopul "paginii", ci trebuie reglate sistemele pentru ca totul sa fie corect pentru cei care dau banii.
  • Emisiune ieftina, pentru coafeze si lobotomizati. Tupeul, submediocrul si suficienta sunt invitati permanenti la emisiunea "divei" . Caci nu ? E-o diva ! :))
    Jenant de previzibila. Tare trebuie sa te mai plictisesti ca sa te uiti la ea !.
    Bleah !
  • Pai daca a facut dihorul lui Botezatu pe podeau emisiunii fix ce vor sa vada in week-end telespectatorii Simonei Necrofil Gherghe si ai lui Maruta Creier de Maimuta, cum sa nu creasca audienta?

Trimite un comentariu